DaChrist's collectie -> Na lange tijd weer een update
vandaag nieuw gekregen:
Kyosho minicar collection 1/64:
- Lamborghini Murcielago groen
- Ferrari 275 GTB zilver en geel
De 275 heb ik dubbel gekocht omdat ik twijfelde tussen die twee kleuren. Nu ik de twee kleuren hier voor me heb liggen weet ik het nog steeds niet...
De zilvere is mooi maar erg standaard... de gele staat hem wel goed, maarja... geel voor een klassieker... vind dat meer een kleur voor een echte race wagen.
Ik ben er nog niet uit welke van de twee ik ga houden. En nee, niet allebei
Foto's volgen vanavond pas, mijn broertje is weer eens weg met de camera.
Kyosho minicar collection 1/64:
- Lamborghini Murcielago groen
- Ferrari 275 GTB zilver en geel
De 275 heb ik dubbel gekocht omdat ik twijfelde tussen die twee kleuren. Nu ik de twee kleuren hier voor me heb liggen weet ik het nog steeds niet...
De zilvere is mooi maar erg standaard... de gele staat hem wel goed, maarja... geel voor een klassieker... vind dat meer een kleur voor een echte race wagen.
Ik ben er nog niet uit welke van de twee ik ga houden. En nee, niet allebei

Foto's volgen vanavond pas, mijn broertje is weer eens weg met de camera.
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Hier zijn alvast de foto's van de Kyosho Murcielago, ik heb de Autoart Murcielago roadster ernaast gezet om de verschillen te laten zien.

Volgens mij is het toch wel duidelijk te zien dat de Autoart veel mooier is dan de Kyosho.
Rare modelletjes die 1/64 modellen. Normaal kun je van tevoren wel weten welke kwaliteit je te wachten staat bij een bepaald merk, maar bij 1/64...
Ik heb hele mooie Autoart modelletjes, zoals de veyron, murcielago roadster en de gallardo. Maar ik heb ook slechte van Autoart, de murcielago van Autoart heeft opgeverde lampen, dat valt me dan weer erg tegen.
Zelfde geld voor Kyosho. Deze murcielago is niet zo geweldig, maar andere modellen van ze zijn echt heel mooi.
De foto's van de Ferrari 275 GTB komen zo, die moet ik nog uploaden.
Alvast veel kijk/kwijlplezier!

Volgens mij is het toch wel duidelijk te zien dat de Autoart veel mooier is dan de Kyosho.
Rare modelletjes die 1/64 modellen. Normaal kun je van tevoren wel weten welke kwaliteit je te wachten staat bij een bepaald merk, maar bij 1/64...
Ik heb hele mooie Autoart modelletjes, zoals de veyron, murcielago roadster en de gallardo. Maar ik heb ook slechte van Autoart, de murcielago van Autoart heeft opgeverde lampen, dat valt me dan weer erg tegen.
Zelfde geld voor Kyosho. Deze murcielago is niet zo geweldig, maar andere modellen van ze zijn echt heel mooi.
De foto's van de Ferrari 275 GTB komen zo, die moet ik nog uploaden.
Alvast veel kijk/kwijlplezier!

- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Ik kan je uitleggen waarom de kwaliteit van de modellen volgens jouw schommelt.
Het heeft te maken met wanneer de modellen zijn uitgegeven. AutoArt heeft de lat hoger moeten leggen, nadat Kyosho en zelfs Hot Wheels mooiere modellen in 1:64 ging maken. Kijk maar eens op de site van Doug Breithaupt, daar zie je een mooi voorbeeld van een Hot Wheels.
Ook Kyosho heeft zijn kwaliteit verder verhoogd.
Het heeft te maken met wanneer de modellen zijn uitgegeven. AutoArt heeft de lat hoger moeten leggen, nadat Kyosho en zelfs Hot Wheels mooiere modellen in 1:64 ging maken. Kijk maar eens op de site van Doug Breithaupt, daar zie je een mooi voorbeeld van een Hot Wheels.
Ook Kyosho heeft zijn kwaliteit verder verhoogd.