Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Toch wel wat gemengde gevoelens bij deze Imprezza > zijkant heeft ie wat weg van een Focus , vooraanzijde van een Astra en achteraan is het wat BMW X3 met crystallights vind ik persoonlijk.Het zal wel weer een deftig scheurijzer zijn maar toch zitten er vreemde invloeden in welke me niet direkt met Subaru associeren
Ik heb op autoblog.nl hier ook al het nodige over gezegd. Ik vind dit een typisch geval van een design student die meer verstand heeft van computer programma's dan van design. Het hele geval is een rommeltje van door elkaar lopende split lijnen (naad tussen 2 plaatdelen) en details. Alleen de lucht happer voor de achterwielen en de dorpel vind ik wel aardig de rest kan weggegooid.
Ik heb begrepen dat het een Photoshop is en geen 3d model dus dan snap ik helemaal de rare lijnen niet.
Photoshoppen kan hij overigens wel, als hij nou net zoveel tijd steekt in het goed krijgen van het design komt het wel goed met hem.
Ik zie het wel vaker dat ik designs van studenten zie, die willen dan heel moeilijk gaan zitten doen maar letten er totaal niet op dat het ook nog enigszins esthetisch verantwoord moet zijn! Dan denk ik dat kan ik zelfs beter!
Iemand die het dan wel weer begrepen heeft is Michiel van den Brink: