Ebay Winkels ervaringen

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Daytona69
Schaal: 1:18
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Daytona69 »

Heb met Hans 1951.... uit NL regelmatig zaken gedaan ,ook via marktplaats en alles bij hem thuis opgehaald, goede prijzen betaald en snelle afhandeling (en dicht bij huis) , hij is nog vriendelijk ook :)
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Beertje87
Contacteer:

Bericht door Beertje87 »

Vandaag wat besteld bij "hooked-on-models (UK)"

2x 1:43 HPI voor een zeer goedkoop prijsje. (zijn modellen zijn allemaal niet duur te noemen)
ben zeer tevreden over de webshop, super goed contact gehad hij is zeer snel in het beantwoorden van mails.
En de verzendkosten zijn ook redelijk (voor 2 modellen 8GBP inclusief verzekering, zonder is dan 6GBP)
al met al, een en al lof! :thump_up: :thump_up:
MiddleMan

Bericht door MiddleMan »

Mag ik iedereen deze rukker van harte AFraden?

Het betreft ebay verkoper collectorsworld_modellautos (http://myworld.ebay.nl/collectorsworld_modellautos/)
Meneer vind het normaal de verzendkosten te verdubbelen. Negatieve feedback wordt door Ebay verwijderd omdat het een power seller is die nogal wat omzet heeft.
Hij staat nu op 13 negatief in een maand, maar als alles was blijven staan was het ongeveer 30 geweest.

Verhaal halen heeft geen zin, hij lacht je vierkant uit en zegt dat ie jouw geld lekker in zijn zak steekt. Dikke vette afrader dus.
Instagram: DutchC6
jerico
Contacteer:

Bericht door jerico »

MiddleMan schreef:Mag ik iedereen deze rukker van harte AFraden?

Het betreft ebay verkoper collectorsworld_modellautos (http://myworld.ebay.nl/collectorsworld_modellautos/)
Meneer vind het normaal de verzendkosten te verdubbelen. Negatieve feedback wordt door Ebay verwijderd omdat het een power seller is die nogal wat omzet heeft.
Hij staat nu op 13 negatief in een maand, maar als alles was blijven staan was het ongeveer 30 geweest.

Verhaal halen heeft geen zin, hij lacht je vierkant uit en zegt dat ie jouw geld lekker in zijn zak steekt. Dikke vette afrader dus.
Maar ik begrijp, dat het enigste probleem is, dat de verzendingkosten verdubbeld zijn? Maar als ik bij zijn producten kijk, zie ik vaste verzendkosten aangegeven staan...

greetz,

jerico
Afbeelding
mo360
Contacteer:

Bericht door mo360 »

Ik ben ook wel erg benieuwd wat Ebay hierover te vertellen heeft?
Als zij wel de 'negatieve feedback' verwijderen, (ondanks dat je belazerd word) dan zouden ze toch op zijn minst hier een verklaring over mogen geven.
Volgens mij mag het niet meer aangepast worden?
Afbeelding
Ferraristi
MiddleMan

Bericht door MiddleMan »

jerico schreef:

Maar ik begrijp, dat het enigste probleem is, dat de verzendingkosten verdubbeld zijn? Maar als ik bij zijn producten kijk, zie ik vaste verzendkosten aangegeven staan...

greetz,

jerico
Dat is inderdaad het enige probleem. Voor mij groot genoeg daar niks meer te kopen.
Ik ga er bij een verkoper vanuit dat hij zijn winstmarges haalt op het product en niet op de verzendkosten.
Ik mag er als koper ook vanuit gaan dat de vermelde verzendkosten ook de daadwerkelijke verzendkosten zijn. Dat er nog eens een euro ofzo gerekend wordt voor een kartonnen doos en een adressticker, prima. Maar het bedrag gewoon verdubbelen is mijn gewoon te gortig.
Maar he, als jij dat geen probleem vindt, ga je gang. :)
mo360 schreef:Ik ben ook wel erg benieuwd wat Ebay hierover te vertellen heeft?
Als zij wel de 'negatieve feedback' verwijderen, (ondanks dat je belazerd word) dan zouden ze toch op zijn minst hier een verklaring over mogen geven.
Volgens mij mag het niet meer aangepast worden?
Dan houdt ebay zich wijselijk stil, omdat ze ook wel weten dat het verwijderen niet normaal is. Ebay gaat er altijd prat op dat het open is en wil communiceren en dat je zelf in feedback altijd eerlijk moet zijn.
Zodra er echter een power seller gaat klagen die een paar duizend euro omzet heeft is het ebay blijkbaar niets teveel de eigen regels even wat aan te passen.
mo360
Contacteer:

Bericht door mo360 »

MiddleMan schreef: Dan houdt ebay zich wijselijk stil, omdat ze ook wel weten dat het verwijderen niet normaal is. Ebay gaat er altijd prat op dat het open is en wil communiceren en dat je zelf in feedback altijd eerlijk moet zijn.
Zodra er echter een power seller gaat klagen die een paar duizend euro omzet heeft is het ebay blijkbaar niets teveel de eigen regels even wat aan te passen.
Het is dus te gek voor worden!

Heel erg goed om te weten en dat het gedeeld word!
Afbeelding
Ferraristi
BMWMaX
Contacteer:

Bericht door BMWMaX »

Al een paar keer iets gekocht hier. Reaktietijd is wat lang maar verder prima verlopen. Als ze weer iets hebben dan zou ik weer kopen hier.
jerico
Contacteer:

Bericht door jerico »

Dat is inderdaad het enige probleem. Voor mij groot genoeg daar niks meer te kopen.
Ik ga er bij een verkoper vanuit dat hij zijn winstmarges haalt op het product en niet op de verzendkosten.
Ik mag er als koper ook vanuit gaan dat de vermelde verzendkosten ook de daadwerkelijke verzendkosten zijn. Dat er nog eens een euro ofzo gerekend wordt voor een kartonnen doos en een adressticker, prima. Maar het bedrag gewoon verdubbelen is mijn gewoon te gortig.
Maar he, als jij dat geen probleem vindt, ga je gang. :)
Sorry maar misschien ving je mijn antwoord verkeerd op? Ik zou daar ook op terug deinen...maar bij al zijn producten staan de verzendkosten erbij??? Heeft hij de verzendkosten die erbij stonden verdubbeld?Als hij zich daar niet aan houdt is er wel degelijk wat te verhalen.

greetz,

jerico
Afbeelding
steephje

Bericht door steephje »

Heb afgelopen week een aantal veilingen gewonnen op Ebay bij verschillende verkopers.
Zo heb ik een Ferrari FXX (Hotwheels Foundation) en een Ferrari F430 (Hotwheels Elite) gewonnen bij Merge-Left, een Porsche GT3 RS (Autoart) bij ck-modelcars.
Heb van ck-modelcars al de bevestiging gehad dat zij het model verstuurd hebben. Zit dus met smart te wachten.
Ten slotte heb ik nog een Dodge Viper SRT-10 (Ertl) gekocht voor €3 bij Rixxan.

Wanneer ik de modellen binnen heb zal ik dit nog even laten weten.
Afbeelding
Verzamel voornamelijk sportscars: Aston Martin, Ferrari, Porsche, enz.
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Bij Merge-Left en ck-modelcars heb ik beide goede ervaringen, dus ik denk dat deze modellen vast en zeker zullen arriveren :) Met Rixxan heb ik zelf nog geen ervaring mee
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
michel26

Bericht door michel26 »

Met rixxan heb ik ervaring via mp, hij stuurt zijn modellen atijd (bij mij tenminste) op vrijdag op. Maar hij vermelde dit bij mij altijd wel. Zeer goede verkoper en de modellen zijn altijd goed verpakt. :thump_up:
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Rixxan is een goede internet winkel.
Goede communicate, uitstekend verpakt :thump_up:

Niek :cool:
Afbeelding
steephje

Bericht door steephje »

Was ik nog vergeten te melden maar bij Rixxan was mijn betaling ook al aangekomen. Ze versturen het model op dinsdag.
Die zal ik dus waarschijnlijk woensdag thuisbezorgd krijgen.
Afbeelding
Verzamel voornamelijk sportscars: Aston Martin, Ferrari, Porsche, enz.
MiddleMan

Bericht door MiddleMan »

Mijn ervaring met Rixxan is dan toch jammer genoeg wat minder, ze verkopen leuke modellen.
Op vragen via Ebay komt geen antwoord, en dat is voor mij reden genoeg er dan ook niks te kopen. :)
Plaats reactie