Geef ik je zeker geen ongelijk in.. dat houdt mij ook tegen om de 1/18 MR collection Lamborghini Reventon te kopen..Tom_Aston-Martin schreef:erg gaaf![]()
Wel jammer van de sealed body...
Netjes wachten tot AutoArt in 2189 de Reventon uitbrengtwouterspiessens schreef: Geef ik je zeker geen ongelijk in.. dat houdt mij ook tegen om de 1/18 MR collection Lamborghini Reventon te kopen..
Geld kan je nooit teveel hebbenTinman schreef:Netjes wachten tot AutoArt in 2189 de Reventon uitbrengtwouterspiessens schreef: Geef ik je zeker geen ongelijk in.. dat houdt mij ook tegen om de 1/18 MR collection Lamborghini Reventon te kopen..
Enneeuuuh..... Geld teveel ofzo!![]()
Ben benieuwd wat het allemaal is
Houd deze topic maar goed in de gaten, want er komen komende dagen nog wel meer modellen met een heeeel hoog kwijl gehalteMarc540i schreef:2 geweldige aanwinsten.![]()
Maar die Maserati heeft toch wel een heel hoog kwijl gehalte.![]()
![]()
Grtz Marc.
een 612 Sessanta, en een 575 Superamerica, dan krijg je nog vier BMW M1's, van AutoArt sowieso twee Bugat veyrons, dan zou er ook wel een chiron bij zitten, 1:12 tamiya is natuurlijk de carrera GT, of de enzo... En de 1:12 van AutoArt kan niet missen, de murcielagowouterspiessens schreef:Bereid jullie voor: Donderdag of vrijdag of Zaterdag mega update van maar liefst 17 modellen!
1/18:
- 2 X Hotweels Super Elite
- 4 X Minichamps
- 7 X AutoArt
- 2 X Kyosho
1/12
- 1 X AutoArt
- 1 X Tamiya
![]()
![]()
![]()
Wie raad welke modelletjes het zijn