Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Op de dag dat Timo Scheider de nieuwe DTM kampioen is, presenteer ik jullie een fraai model van de Audi A4 DTM uit 2008 van Matias Ekstrom, geproduceerd door Norev. Na jaren van afwezigheid van DTM modellen komen ze nu eindelijk weer, ik had de Mercedes al van Spengler maar deze kon er nog prima bij. Ook vanwege de prijs, die is buitengewoon voordelig voor zo'n fraai model. De Alonso 2009 van Norev is ook nog onderweg, hopelijk is die net zo fraai
Hierbij de foto's:
En een plaatje van de auto in 't eggie:
Tot de volgende update!
"Nothing is impossible, for the dream of yesterday is the hope of today and the reality of tomorrow"
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Norev doet de laatste tijd héél goed werk zo te zien Knappe aanwinst!!
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Norev doet inderdaad de laatste tijd zen naam eer aan heb zelf al meerdere modellen van hun en worden steeds beter in afwerking.
Ook deze staat nu op het lijstje omdat hij echt knap is.