Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Op marktplaats gekocht, voor slechts 1 euro per stuk! De Ferrari F40, VW 1300 en MB E290T zijn mint. De 2CV6 is enigzins beschadigd, doch 100.000 maal beter dan mijn andere gele. De A4 zit goed in de lak, maar heeft een barst in de voorruit, maar hij was ook maar een euro.
In totaal heb ik (incl. verzenden) slechts 7,20 betaald!
De foto's:
Groetjes,
Geert
Laatst gewijzigd door Wieldop op di 24 mar 2009 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
De autotransporter dient als vervanger voor de andere, die heb ik inmiddels verkocht. Deze is weer ietsje mooier dan die (nog steeds niet mint, maar wel beter).
Dit maakt natuurlijk weer helemaal goed dat ik niet naar de NAMAC kon!
De ambulance's en campers heb ik zo goedkoop kunnen inkopen dat ik ze voor meer kan inkopen. De verzendkosten bleven voor mij gelijk Zo kan ik dus de kosten deels nog terugverdienen ook!
De andere dubbelen hoorden bij de vrachtwagen, behalve de C220 en de Polizei BMW, die had ik nog van een vorige bestelling tegoed.