Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
de mailman is geweest
en heeft mij gebracht de VW T5 West van 1:43 van minichamps
ff gauw een paar fotos gemaakt dus ze zijn iets minder excuus
mooi model speciaal voor vw dealers gemaakt naar het schijnt
ik vind hem
MC-LAREN FAN for ever ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
het was mooi weer dus het grootste deel van mijn 1:18 mochten even een luchtje scheppen
er staan een paar pk's bij elkaar he
zijn het geen beauty's
als er losse fotos geplaatst moeten worden hoor ik het graag
Dit is een schitterende foto, nu nog op een grijze ondergrond zetten en je hebt een circuit diorama (blijkbaar is schuurpapier met een hele dunne korrel 800 of 1200 hier heel goed voor geschikt, ga dit binnenkort eens proberen voor een pitlane diorama)
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
lambodiecast schreef:
Dit is een schitterende foto, nu nog op een grijze ondergrond zetten en je hebt een circuit diorama (blijkbaar is schuurpapier met een hele dunne korrel 800 of 1200 hier heel goed voor geschikt, ga dit binnenkort eens proberen voor een pitlane diorama)
voor de 1:18 kun je ook dakbedekking gebruiken hoor MAAR KIJK UIT MET WARMTE anders plakt het aan je banden
ik had ze zomaar ff buiten gezet en heb niks aan de achtergrond gedaan doe ik zeker de volgende keer (als ik wat meer tijd heb )
met goed weer gooi ik gewoon AL mijn MAC's buiten