Stephans Collectie 1:18- 26/05- Einde verzameling
Re: Stephan's Collectie (1:18)- Update 04/02- Lambo Superleggera
Oke gaaf idee dit ga ik ook eens doen.(mooie collectie)
Re: Stephan's Collectie (1:18)- Update 04/02- Lambo Superleg
Even een aankondiging van een update die ik misschien deze week maar waarschijnlijk volgende week ga plaatsen.
Heb me de afgelopen week weer uitgeleefd op eBay en heb wat modelletjes kunnen scoren voor redelijke prijzen. Het gaat hierbij om 5 modellen.
Hierbij zitten mijn 2 eerste 1:43 modellen (nl. Ferrari F430 in het Matzwart en Blauw van Hotwheels Elite). Ben niet van plan deze veel te sparen maar ze waren een leuke aanvulling bij mijn collectie F430's.
De andere 3 modellen zijn gewoon 1:18 zoals de rest van mijn modellen. Ze zijn allemaal van Mondo Motors.
Pagani Zonda F (Zilver)
Lamborghini Gallardo LP560 Super Trofeo (Zwart)
Porsche Cayenne Turbo (Zwart)
Nu maar hopen dat de pakketbezorger snel komt..
Heb me de afgelopen week weer uitgeleefd op eBay en heb wat modelletjes kunnen scoren voor redelijke prijzen. Het gaat hierbij om 5 modellen.

Hierbij zitten mijn 2 eerste 1:43 modellen (nl. Ferrari F430 in het Matzwart en Blauw van Hotwheels Elite). Ben niet van plan deze veel te sparen maar ze waren een leuke aanvulling bij mijn collectie F430's.
De andere 3 modellen zijn gewoon 1:18 zoals de rest van mijn modellen. Ze zijn allemaal van Mondo Motors.
Pagani Zonda F (Zilver)
Lamborghini Gallardo LP560 Super Trofeo (Zwart)
Porsche Cayenne Turbo (Zwart)
Nu maar hopen dat de pakketbezorger snel komt..

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Stephan's Collectie (1:18)- Update 04/02- Lambo Superleg
Die Pagani is zeker erg leuk, hoop ook voor je dat de bezorger de pakketjes snel komt afleveren 

Re: Stephan's Collectie (1:18)- Update 15/04- Pagani Zonda
Bij deze mijn update. Helaas nog niet compleet doordat ik 2 van de 5 modellen niet heb ontvangen. Had 2 modelletjes van Merge-Left gekocht welke ik ook gewoon heb gekregen. En daarbij nog 3 modellen van ck_modelcars waarvan ik er maar 1 heb ontvangen. Heb nog geen eerdere problemen gehad met ck-modelcars dus hoop dan ook dat dit opgelost gaat worden. Vervelende is dat ze tot 19 april op vakantie zijn en dus geen mails beantwoorden. Afwachten dus.
Hierdan alvast de foto's van de modellen die ik wel binnen heb gekregen:
Pagani Zonda F (Mondo Motors)

Ferrari F430 Blauw en Matzwart (Hotwheels Elite 1:43)

Hierdan alvast de foto's van de modellen die ik wel binnen heb gekregen:
Pagani Zonda F (Mondo Motors)

Ferrari F430 Blauw en Matzwart (Hotwheels Elite 1:43)

ja zeer net update'je,maar ik wacht liever op de cinque versie van de Pagani! 

- Bugatti Veyron
De Zonda heb ik ook in deze kleur. De oranje is ook mooi, maar deze heeft toch het mooiste interieur. 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
- Mr. Dj M.
Zien er mooi uit die F430's, sowieso één van de mooiere Ferrari's en persoonlijk vind ik hem echt vele malen mooier dan de lelijke 458
De Pagani is ook gaaf
, echt een net ding van Mondo en veel beter dan die oudere en foute uitvoering die Solido maakte...

De Pagani is ook gaaf

Inmiddels contact gehad met ck-modelcars en de ontbrekende modellen worden volgende week verzonden.
Deze week ging niet meer omdat hij op vakantie is.
Gaat alles gelukkig gewoon goedkomen
Volgende week dus een update met de Lamborghini Gallardo Super Trofeo en Porsche Cayenne Turbo.
Keep you posted
Deze week ging niet meer omdat hij op vakantie is.
Gaat alles gelukkig gewoon goedkomen

Volgende week dus een update met de Lamborghini Gallardo Super Trofeo en Porsche Cayenne Turbo.
Keep you posted

- peugeot-gek

Wat zijn oude wagens toch leuk.
Een goede keuze om een blauwe F430 te nemen i.p.v. het gebruikelijke rood want deze kleur staat hem erg goed
Ook de zwarte met het rode interieur ziet er super uit. En niet te vergeten natuurlijk de Zonda, goed werk van Mondo

Ook de zwarte met het rode interieur ziet er super uit. En niet te vergeten natuurlijk de Zonda, goed werk van Mondo

- Silverarrow
- Schaal: 1:43

Dat is inderdaad hetzelfde hier. De deuren sluiten niet goed. Voor de rest is het voor Mondo zeker een knap modelletje.Silverarrow schreef:Mooie italiaanse supercar update! Heb de Pagani zelf ook en ik moet zeggen dat ze bij Mondo Motors de 'stance' perfect voor elkaar hebben, maar ik was wel wat teleurgesteld in niet goed sluitende deuren en motorkap. Wel een erg mooie kleurstelling
.

lekker pakket wagens om te showen
de pagani blijft een bijzonder model.....kan niet zeggen dat ik hem mooi vind maar vind hem ook niet lelijk.....hij heeft duidelijk iets en toch kan ik de vinger er niet op leggen
Greetz Richard

de pagani blijft een bijzonder model.....kan niet zeggen dat ik hem mooi vind maar vind hem ook niet lelijk.....hij heeft duidelijk iets en toch kan ik de vinger er niet op leggen

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- Jaap
- Contacteer:
Gaaf modelletje
Ik heb pas een Gran Turismo van Mondo gezien, maar is dit beter of niet

Ik heb pas een Gran Turismo van Mondo gezien, maar is dit beter of niet
Heb weer een paar 1:43 modelletje weten te bemachtigen via eBay
en wel 2x de Lamborghini Reventon van Hotwheels Elite en de Ferrari California van hetzelfde merk. Ook heb ik nog een Subaru Impreze WRC van HPI Racing aangeschaft.
Verder verwacht ik nog zeer binnenkort mijn andere bestelling binnen te krijgen.
En hoop dat dan nu wel alles goed is.
De foto's
Lamborghini Reventon

Ferrari California

Subaru Impreza WRC 2006

Verder verwacht ik nog zeer binnenkort mijn andere bestelling binnen te krijgen.

De foto's
Lamborghini Reventon

Ferrari California

Subaru Impreza WRC 2006