Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zoals wellicht al is gemerkt heeft er zich de laatste tijd (zeg maar gerust de laatste maanden) niet veel afgespeeld op dit topic. De beloofde buitenfoto's van de R8 zijn nog niet gemaakt, en een nieuwe aanschaf liet ook lang op zich wachten . Geen nood! De buitenfoto's zullen komen zodra er zich in de achtertuin een zonnestraal durft te vertonen, en ondanks dat ik in Amerika niet de Veyron Bleu Centenaire heb kunnen vinden zal ook die binnenkort in dit theater te zien zijn. Na de vele positieve ervaringen met Carmodelz in Willemstad heb ik besloten daar ook maar eens een model te bestellen. Houd vol beste mede-MAFfers, ik zal de grootst mogelijke virtuele plumeau over dit topic halen om jullie hopelijk zo weer te kunnen verblijden met de heerlijkste schaalmodellen
Ondanks de zon die zich vandaag toch nog durfde te vertonen, heb ik wederom weer geen buitenfoto's van de R8 . Maar ditmaal had ik daar een goed excuus voor. Meneer TNT stond namelijk eerder dan verwacht met een pakketje uit Willemstad aan de deur. Driemaal raden...... In dat pakket zat de onvolprezen Bugatti Veyron Bleu Centenaire in 1:18 van Autoart. Topservice vanuit Carmodelz, en wat een heerlijk model is het toch . Verslaat met weinig moeite ieder ander model dat ik al had staan wat betreft details. En er is maar een manier om dat te bewijzen. De kleur op de koets bestaat uit drie banen. De buitenste banen, die over de spatborden en zijkanten lopen zijn gespoten in 'Sprintblue matt', en de middelste baan, die o.a. over het dak loopt, is gespoten in 'Sprintblue gloss'. Delen van de motor zijn ook in dit traditionele Bugatti blauw gespoten. Dit model is gemaakt als speciale verjaardagseditie vanwege het 100-jarig bestaan van Bugatti in 2009 en was voor het eerst te zien op de 2009 'Genève Motor show'. Behalve wat wijzigingen in de uitrusting en het uiterlijk is deze auto wat prestaties betreft gelijk aan de eerder verschenen Veyron modellen.
Ik moet eens mijn fotokunsten eens wat bij gaan schaven, want een model als dit verdient stiekem mooiere foto's dan deze
Ik vind deze foto's ook wel goed gelukt hoor.
Prachtige kleuren combinatie en zeker met de zon erop.
Details zijn ook je-van-het te noemen, prachtig gewoon, maar dat mag ook wel voor dat geld tegenwoordig!
Gefeliciteerd met deze aanwinst
Na lange tijd laat ik dan maar weer eens wat van me horen. 11 December jl heb ik een nieuw model aangeschaft waarop ik na wat struinen op het internet direct verliefd op was geworden. Het betreft de Porsche 911 uit 1964 van Autoart. De eerste, de puurste. Het is een geweldig model, vol details. Meer foto's volgen waarschijnlijk nog, maar hier alvast een kleine 'showcase'.
En aangezien ik toch bezig was heb ik nog maar wat extra plaatjes van de Veyron bleu Centenaire geschoten.
Geweldig die Porsche .
Maar die Veyron prachtig...
Mooi fotowerk trouwens.
Groeten Bram
Laatst gewijzigd door brambo009 op ma 16 jan 2012 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit