De R32 ga ik inderdaad bestellen:P. Ok dat had ik nog niet bedacht. Dat van die logo's was mij nooit opgevallenOTF'er schreef:Leuke Golf IV, nu is het wachten op de R32 van Otto.
Is afhankelijk van de permissies/licenties van de constructeur, denk ik.goededag schreef:Tnx allen. Dat van die kentekenplaat viel mij ook op. De renault 9 heeft ook gewoon een franse plaat, terwijl andere otto's een showplaat hebben. Missertje.
Zo is het logo van VW en Audi op de site van Otto niet afgebeeld, van de andere merken wel.

Dankje.tommekee schreef:Weeral mooie Golfjes
Vond ik eerst ook. Maar ik ga ze steeds meer waarderen. Eerst had ik ook een enorme hekel aan de golf 5. Nu hebben wij zelf de 4. Maar ik vind het jammer dat de moderne auto's steeds lomper worden. En geen echt vierkante of ronde koplamen meer hebben. (Dat vind ik altijd zo mooi bij die oude bmw's en vw's. Dubbele ronde koplampen. In een 4kant grille)Ricardo schreef:Na de Golf II is net bergafwaarts gegaan met de Golfjes qua design.Revell heeft er wel een aardig model van gemaakt, echter zijn er uit die tijd veel mooiere Revellmodellen uit de fabriek gekomen. Uiteraard voor de VW verzamelaar verplichte kost.
Er zijn inderdaad mooiere revell modellen. De kieren zijn te groot, maar ik wilde toch de 4 gti. Ik hou hem ook gewoon.