Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb toch een deal kunnen sluiten met mn ouders
Dusss ik mag weer modellen kopen
En dat had ik meteen gevierd met het volgende model:
De Lamborghini Jota SVR van Kyosho!
Damm Wat is dat een mooi model
Hier wat foto's:
Laatst gewijzigd door NickW op wo 24 okt 2012 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's
En hier nog wat foto's van de Jota en z'n broertje de Miura..
Zo zie je hoe bruut de Jota is en hoe een slechte kwaliteit de Miura van Anson eigenlijk is..
Maar toch een leuk setje zo bij elkaar
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De Jota SVR vind ik nog steeds één van de beestigste Lambo's ooit. Ik heb destijds ook meteen dit model gekocht.
De meertonige claxon vooraan vind ik echt een superdetail!
Mooie update
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:De Jota SVR vind ik nog steeds één van de beestigste Lambo's ooit. Ik heb destijds ook meteen dit model gekocht.
De meertonige claxon vooraan vind ik echt een superdetail!
Mooie update
Dankje
Ik vind eigenlijk alle details al prachtig Zoals de 5-punt-gordels, of de benzine dop die open kan..
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik ben begonnen met het verzamelen van de goedkopere modellen en dan waardeer je al snel alle kleine details
- Henry Ford
Ik heb vanmiddag een nieuw model in ontvangst genomen
Dit keer is het de BMW M3 GTR E46 van Minichamps in het zilver
De details zijn echt immens
Foto's zullen morgen komen
- Henry Ford
Hier toch alvast de foto's
Het is eigenlijk toch een mijlpaal voor mij, want dit is mijn eerste BMW model
Het viel me ook op dat het model erg zwaar is
Maar hier de foto's:
- Henry Ford
Ik heb gister weer een nieuw model binnen gekregen
Dit maal de Peugeot 908 HDI FAP #9
De winnaar van de le mans 2009
Foto's zullen nog komen, gezien imageshack even niet helemaal naar behoren werkt
- Henry Ford
Alles werkt weer naar behoren, dus hierbij de foto's
- Henry Ford