Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dat zou het pas afmaken , vraag me af wat zijn reactie zal zijn als hij het ziet, want ziet er wel erg mooi uit die 3 wagens. Als hij tijd heeft mag hij ook voor mij een Handtekeing schrijven
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ik heb zonet kennisgemaakt met je verzameling F1 modellen en ik moet toegeven...wow....hier kan niemand tegenop....en ze dan nog gehandtekend kunnen krijgen is helemaal schitterend....
'k Ben vorige maand begonnen om mijn McLaren Mercedes F1 collectie te vervolledigen en ik heb wel enkele modelletjes bij je gezien die ik ook wel zou willen....keep on going
Terug van de Nuerburgring en het is me weeral gelukt om het setje 1/43 wagens van Montoya te laten tekenen. Hier de fotos. Meer fotos van op de Nuerburgring op mijn site bij circuit visits pagina.
Toen hij het setje voor zich zag zei hij, ' Thats really nice', en toen herkende hij mij want hij zei 'You are that guy with all my modelcars from that fan site' Ik dolblij ,want dan is hij al eens ooit op mijn site gaan zien.
Die modellen heb ik gekocht, de zittende ventjes eruitgehaald.
Ik heb via internet ne kerel gevonden die me de rechtstaande ventjes zo geschilderd heeft.
Zelfs de fotos geven nog niet goed genoeg weer wat een klasse werk het wel is , zeker voor 1/43. In levende lijve ziet het er nog beter uit.