Red Bull heeft toch ook mindere jaren gekend? Dat het de eerste jaren nergens over ging kun je niet alleen aan David Coulthard toeschrijven, maar ook aan het feit dat het team in opbouw was. Als er zoveel is geïnvesteerd om van het project een succes te maken is het waarschijnlijk je doel dat niveau vast te houden. Ik vind het niet vreemd dat er aan de noodrem getrokken wordt als tijdens pre-season tests, maar ook in de eerste race zelf, blijkt dat ALLES wat door je externe motorbouwer wordt voortbewogen achter de muziek aansjouwt..TestaRossa schreef:
En nu dan het nieuws dat Red Bull dreigt het contract met Renault op te zeggen als er niet heel snel verbetering komt.......
Sinds 2005 (pas) in de F1 als constructeur, 4 wereldtitels behaald met Renault. Waar haal je het gore, arrogante lef vandaan om zoiets te verkondigen als je zo'n korte tijd in de F1 actief bent......een stipje op de radar. Op basis van prestaties?! Allicht......
Pas als je jaren en jaren hebt meegedraaid en hier hoogtepunten EN dieptepunten hebt doorlopen en nog steeds aanwezig bent (Ferrari, McLaren, Williams) dan heb je recht van spreken. Niet na een tegenslag met je motorleverancier van die idiote, loze dreigementen uitkramen.......stap er dan uit! Tot ziens Red Bull, het was gezellig maar het is tijd om te gaan. Ik zal er geen traan om laten. Prestaties JA, emotie/gevoel NEEN.
Mij maakt het overigens geen hout uit als Red Bull een tijdje tweede viool speelt. Ik heb het namelijk niet zo op gekochte dominantie in alle takken van sport waarin de (kennelijk onbegrensde) marges van hun hopeloze baggerproduct worden geïnvesteerd, maar dat is een heel andere discussie.