Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Maximaal 2 inzendingen!!! Dus ook maar maximaal 2 foto's van één forummer in dit topic! Dus als je 'voor de lol' nog foto's hebt gemaakt, en je haalt ze niet weg voor de uiterste inleverdatum, ben je gediskwalificeerd! Ook als je nieuwe foto's had gemaakt, en de oude niet hebt verwijderd! Dit is om het een beetje overzichtelijk voor mij te houden, anders duurt het best lang om de inzendingen in een apart topic te posten!
Bij deze mijn 2 inzendingen, ik heb eindelijk tijd gehad om foto's te maken.
Zie hier:
[center]
ben net uitgestapt vandaar dat de deur nog een beetje openstond
Ik heb mijn 2e foto maar even veranderd omdat deze realistischer is dan de vorige en er meer variatie kwam voor de wedstrijd
aangepast op 20-01-05
[/center]
Laatst gewijzigd door Bird op do 20 jan 2005 13:39, 4 keer totaal gewijzigd.
alleen jammer dat je kentekenplaatsticker scheef zit
Dit viel mij inderdaad ook op nadat ik de foto gemaakt had, mijn modellen staan normaal met de neus naar voren. Het is ook vrij lastig aan te passen want het is een decal.
Die eerste foto is inderdaad het beste gelukt, bedankt voor de positieve reacties. Daarom heb ik de twede foto nu ook aangepast. Nu staat er een Ford Focus ipv 2 maranello's
Laatst gewijzigd door Bird op do 20 jan 2005 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.