Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vandaag kwam na 3 week en 2 dagen dan eindelijk de pakketjesdienst met m'n nieuwste aanwinst: de Vector W8 TwinTurbo van Ricko.
Ik heb deze auto gekocht omdat ik het enorm cool ding vind in het zwart, en aangezien Ricko de enige fabrikant is die deze wagen maakt, kwam ik dus bij deze uit. Ik had niet al teveel verwacht van het model, maar het valt me allemaal niks tegen, een redelijke afwerking en een paar leuke details zoals de bewegende koplampbeschermkapjes (ofzo ).
Ik heb ff snel een paar fotootjes binnen gemaakt, want het weer werkt helaas niet mee voor buitenfoto's. Jammer is alleen dat we in huis gebrek hebben aan een sterk verlichte ruimte voor foto's. Toch maar een keertje een fotobox fabriceren...
Mooi model, vooral aan de buitenkant ziet het model er wel goed uit. Moet zeggen dat het interieur er op het eerste gezicht niet best uitziet, maar kan ook aan de foto liggen uiteraard
Het interieur is niet echt mooi, maar ook niet slecht. Alleen ontneemt dat lelijke (wel kloppende) stuur nogal veel zicht weg. Jammer is wel de lelijke deurbevestiging.
Maarja, het is dan ook een budgetmodel.