Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hallokes allemaal
met trots stel ik jullie mijn nieuwste en waarschijnlijk één van mijn allermooiste aanwinst aan in 1/18!! ik heb echt heel lang naar dit model gezocht om het te vinden voor een redelijke prijs uiteindelijk bij een BMW dealer in oostenrijk in nieuwstaat in de originele verpakking.dit model is uitgeroepen tot miniatuurmodel van 2001 van minichamps
dit is mijn eerste beemer in mijn toch al redelijke collectie dus zeg maar wat jullie er van vinden nl;
de m1 met nummer 28 van regazzoni in voor mijn persoonlijk in de mooiste kleuren dat je in de m1's kunt krijgen
genieten maar...
Laatst gewijzigd door coolpappa04 op di 27 dec 2005 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit model is inderdaad nogal gewild onlangs nog 2 op e-bay gezien die verkocht zijn met ong 36biedingen tot ruim boven de 100eur
dit is dan ook minichamps op zijn best. nu nog dezelfde versie in 1/43 en eventueel in 1/64 ,maar eerst terug sparen