Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
@Donkervoort: ik vind 60 euro nog niet eens overdreven veel voor zo 'n setje. Ik ga er eens naar informeren... Heb je maybe een artikelnummer voor me? Mag ook via PM.
Hier mijn eerste eBay aanwinst! Een Donkervoortje (hoe kan het anders), schaal 1/43 van het merk K&R Replicas. Ik moet hem zelf in elkaar gaan zetten, spuiten enzovoort, dus dat gaat nog wel even duren. Het is een D8 Cosworth. Ziet er zeer goed uit allemaal.
Ik ben nog niet helemaal uit over de kleur, waarschijnlijk wordt het donkergroen (aangezien de Replicars Donkervoort in blauw, rood en orange verschijnen).
ZIE VOOR EINDRESULTAAT PAGINA 15
Laatst gewijzigd door Donkervoort op wo 11 jan 2006 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
jonnoT schreef:Weer een mooie aanwinst. Had je hemal vergeleken met je eigen ombouwproject?
Ja zeker. De conclusie was dat ik wel goed bezig was maar ik heb nu weer wat ideetjes erbij. Dat project ligt overigens al een paar maanden stil omdat ik het spuitwerk een beetje had verknald. Maar ja, ik heb nu weer wat meer tijd dus nu doe ik ze maar naast elkaar.