Vind het een beetje vreemd om nu maar de vriendin van Christijan voor rotte vis uit te maken omdat ze blij was met de behaalde punten....
Dus vind ik dat hij (Jean Todt) tenminste naar de meeting had mogen komen om persoonlijk te zeggen dat het zijn probleem niet is, ipv je makkelijk overal buiten houden en doen alsof je nergens van weet.
Jolly Club schreef:ik weet zeker dat Gilles Villeneuve had gewonnen als ie nog had geleefd, die was gewoon op drie wielen gestart.
St. Paul schreef:Jolly Club schreef:ik weet zeker dat Gilles Villeneuve had gewonnen als ie nog had geleefd, die was gewoon op drie wielen gestart.
Die oude helden hadden met 1 been nog wel gewonnen.![]()
En over Todt, ik heb nu te vaak dezelfde dingen over hem gehoord. Al is slechts 10% waar dan is het nog teveel. En zijn grijns na afloop vind ik erg veel zeggend. Zeker als je het vergelijkt met MS en RB, die wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. En gezien de reactie van Stoddart die enigsinds overvallen werd toen Jack Todt noemde en vervolgens eigenlijk niks meer zei dan: "Ja die hield zich weer mooi weg" geloof ik hem als hij zegt dat Todt niks van zich liet weten. Luister de mp3 maar na. Die vent was veel te boos om even wat te verzinnen. Nu zie je plots dat er met modder gesmeten wordt en weet de Italiaanse media hoe het zit. Italiaanse Media![]()
Ik denk alleen wel dat Ferrari een zwaar probleem heeft als ze dit jaar nog kampioen worden. Die zullen me een pak commentaar krijgen dan. die worden dan alleen nog maar op deze race afgerekend.
En DC moet zijn mond houden. Die wil volgend jaar gewoon in een RedBull Ferrari zitten. Maar dan heeft ie mooi pech want als RB zich netjes gedraagd de rest van het jaar bij Ferrari is die volgend jaar eerste rijder bij Red Bull. Helaas, want blijf wel fan van DC.
die jean todt is helemaal niet te vertrouwen team orders heeft hij volgens mij zelf uitgevonden
Jolly Club schreef:Waarom zou Jean Todt ook maar één minuut van zijn tijd moeten vrijmaken voor die flauwekul over extra chicanes of wat dan ook![]()
Markopolo schreef:kan heer Schumacher het toch weer niet laten om rare praktijken uit te halen, wat een idiote actie weer notabene op zijn eigen teammaat
Kan je wel weer gaan roepen dat ik em zwart wil maken, maar met z'n 6en, (waarvan 4 tot sbot gereden werden) en dan nog zulke acties uit moeten gaan halen slaat werkelijk nergens op, voor mijn had Barrichello deze rit mogen winnen, maar heer weltmeister rook bloed en moest en zou winnen
Jolly Club schreef: teamorders vind je in elke tak van autosport ....get used to it
Curbstone Models schreef:En wat als Alonso dezelfde actie op Schumacher uitgevoerd zou hebben, dan zaten jullie zeker te wippen op de bank van vreugde..... "mooiste actie ooit" zou dan zeker hier ergens gestaan hebben.....
bah...
Curbstone Models schreef:Markopolo schreef:kan heer Schumacher het toch weer niet laten om rare praktijken uit te halen, wat een idiote actie weer notabene op zijn eigen teammaat
Kan je wel weer gaan roepen dat ik em zwart wil maken, maar met z'n 6en, (waarvan 4 tot sbot gereden werden) en dan nog zulke acties uit moeten gaan halen slaat werkelijk nergens op, voor mijn had Barrichello deze rit mogen winnen, maar heer weltmeister rook bloed en moest en zou winnen
En wat als Alonso dezelfde actie op Schumacher uitgevoerd zou hebben, dan zaten jullie zeker te wippen op de bank van vreugde..... "mooiste actie ooit" zou dan zeker hier ergens gestaan hebben.....
bah...