Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Bondracer schreef: Zeer goede service , als je een model zoekt wat hij niet in z'n lijsten heeft staan , zet hij ze erin en plaatst vervolgens een bestelling voor je. Prima kerels die Tom en Jan om e-commerce mee te doen . Eveneens respektabele shippingkosten naar Belgie (4 modellen op 1/18 samen verpakt +/- 15€) heb al bij andere internetwinkels 12€ voor een 1/43 model moeten betalen and that's a shame.
Denk dat de de ander leverancier er niet veel aan kan doen. In Nederland wordt ook een 1:43 model als pakket gezien. Vandaar de hoge verzendkosten Indien je onder de 10 kg blijft kun je inderdaad ook 4 1:18 modellen verzenden voor hetzelfde geld
Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met Toms. Ik had eens een model besteld, zou eerst onder rembours opgestuurd worden, maar na een mailtje werdt overeengekomen dat hij het mee zou nemen naar de meeting, waar ik ook (vrijwel) standaard naar toe ga.
Wel heb ik vorig jaar een bouwdoos van een Dodge Challenger en een model van een Pontiac GTO Ram-Air van welly besteld. De Challenger is nog onderweg vanuit de states, de GTO is nog niet eens bekend wanneer die uitgeleverd gaat worden. Hier kan Toms ook niets aan doen, en ze hebben me netjes geinformeerd dat het wel eens enkele maanden wachttijd kon worden.
Ik heb ook enkel positieve ervaringen met TOMS.
Ik koop nu al enkele jaren bij hem, omdat hij een heel groot aanbod heeft en ook nog eens lage prijzen tov andere winkels.
Ben er zelfs in februari van dit jaar naar toe gereden met de auto.
Was +-3uur rijden heen
novitec grande punto schreef:hoelang duurt het voor ze een mail terugsturen met hun gegevens?
ik heb gisteren namiddag besteld en nog steeds geen reactie gekregen
Het is vandaag zondag, dus denk ik dat ge maandag of dinsdag wel een antwoord zult krijgen.
hanzjepanzje schreef:De laatste tijd veel contact gehad met Tom en Jan en wat me opviel is dat mijn mailtjes vanuit Hotmail niet aankomen. Moge dat een tip zijn voor mensen die contact zoeken, doe het via de site, dan komt het altijd op de plek.
ik had een E30 racer besteld, kreeg ik pas anderhalve week later alhoewel er 3-4 dagen stond, en tot overmate van ramp zat de grille ook eens los en was de lak hier en daar beschadigd ben toen zelf naar purmerend gereden en het model gewisseld voor een goede, maar je begrijpt dat ik daar nooit meer wat koop
Heb voor het eerst wat besteld bij Tom's en ben zéér tevreden. De prijs / kwaliteitverhouding is gewoon goed.
Via de link in de bevestigingsmail wordt je perfect op de hoogte van je bestelling gehouden.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Baal er altijd van die modellen die ik wil, heeft hij nooit dus ik mail altijd eerst voordat ik wat bestel.bestel er nooit wat want wat op de site staat wat hij heeft heeft hij meestal niet en daar baal ik van.
Lexusfreak schreef:Baal er altijd van die modellen die ik wil, heeft hij nooit dus ik mail altijd eerst voordat ik wat bestel.bestel er nooit wat want wat op de site staat wat hij heeft heeft hij meestal niet en daar baal ik van.
Daar moet ik je helemaal bijtreden.Ik heb nu in de laatste maand al 2 x gemaild(bestellen doe ik niet want zijn site is niet up to date) om te vragen of een bepaald model op stock is en kreeg 2 x een mail terug dat ze verkocht waren.Jammer.Je bent blij dat je een bepaald model gevonden hebt en als puntje bij paaltje komt is het niet op vooraad.Is balen.Maar als hij dan wel iets heeft dan gaat alles vlug.Enkel nog wat werken aan zijn stock lijst.
Maandag wat besteld, en maandag ook direct mail op de post gedaan of ze die dingen hadden sinds vanmiddag eindelijk een mail gehad omdat ik ze wou annuleren omdat ik geen reactie kreeg.