Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
autofreakie schreef: Mooi modelletje , hebben ze daarvan ook geen Verstappen versie ? Ratzinger !
In tegenstelling tot Verstappen's grindbak avonturen, heeft Ratzenberger zijn crash op Imola'94 niet overleeft. Ieder jaar wordt er over Senna herhaalt, bijna nooit over Ratzenberger. Hij is een "vergeten"coureur die veel te vroeg het leven liet. Ik vind het een schitterend model en helemaal top dat je er één in je collectie hebt
Die Simtek ziet er geweldig uit, ik blijf het jammer vinden dat het team slechts zo kort heeft bestaan. Ik ben juist blij dat Minichamps dit model opnieuw heeft uitgebracht, ik kon me bij de oude Minichampsmodellen altijd enorm irriteren aan die klompjes plastic met een helm erop wat als rijderspoppetjes moesten doorgaan, tegenwoordig hebben ze dat een stuk beter voor elkaar.
mooi heb hem hier ook al enkele jaren in de kast ,wat mischien iedereen niet weet is dat senna de zondag dat hij stierf de oostenrijkse vlag mee had in zijn wagen ,indien hij had gewonnen zou hij met deze vlag rond gereden hebben als eerbetoon voor de piloot ratzenberger ,hélaas lag de dood ook op de loer voor senna.de zwaarste dag van het formule1 want ook rubens barrichello had de vrijdag ook al geluk dat hij het overleefde .