Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ook van Progetto K is er nu dan een 90, een betere dan de vroegere resin versie die eigenlijk niet om aan te zien was. Ook een 33 (1e serie) maakte zijn opwachting op de Model Hobby Expo van Novegro (I).
Er is op dit moment erg veel Alfa-nieuws (Minichamps 164, Spark Carabo, Bizarre BAT 7 in het rood, DeAgostini Alfasud, etc.).
8c Competizione in 1:18. Maar niet van Bburago, dat de 8c al vele maanden op zijn website heeft staan... het model is van Welly.
Deze modellen staan bij de Italiaanse online shop carmodel voor €36, een zeer acceptabele prijs voor een net model. Nou maar hopen dat hij voor 5 december ook in Nederland verkrijgbaar is.
helaas is deze modelauto niet zo nieuw op de markt. Hij is lang op de markt...ik heb de 1/24 versie van de pliesie uit italie...ze hadden hem ook in de gewone versie en 1/18.
Ik heb hem uit italie(was daar op vakantie) en daar komt mondo motors ook vandaan, naar nederland word het niet zo veel geexporteerd.
De afwerking is idnerdaad niet zo mooi. Maar wat wil je voor een luttele 15 euro voor een 1/18 auto...
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat nog niet weet. Sterker nog, voor 2007 had SIKU ook een Karmann aangekondigd, maar die zal kennelijk pas in 2008 verschijnen. Het blijft dus een beetje duimen.
Bburago is er zeker op vooruit gegaan.
Een heel stuk zelfs, dit ben ik eigenlijk niet gewend van Bburago.
Moet eerlijk bekennen, toen ze de foto's vh prototype lieten zien had ik eerlijk gezegd niet veel vertrouwen.
Maar dat is nu veranderd, ben onder de indruk.