Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
andre schreef:Zit ik vandaag een beetje op MP te neuzen kom ik
daar een model tegen dat ik al eerder ergens had gezien .
En ja hoor , ik zie dat het jouw "Rankin County " Police cars
te koop staan op MP .
Waarom heb je deze prachtstukken weggedaan als ik dat vragen mag
Ik was er op uitgekeken, maar ik ben niet de gene die ze nu te koop heeft gezet! Ik ga eens kijken bedankt voor de tip
Update:
hahaha proffecionele ombouw (en ik maar denken dat ik ontwerper was) Wel een mooi compliment natuurlijk. Ben benieuwd wat ze gaan opleveren. (misschien koop ik ze wel terug)
rpmobilitydesign schreef:
Ford F-350 Harley Davidson, orange-black, Deze heb ik verhoogd (dat scheelde al heel veel), ik heb donkere raampjes in de achterdeurtjes geplaatst (kon er zeker niet meer van af en kentekens toegevoegd).
Al met al aardig gelukt jammer dat hij gewoon een slagje te klein is.
Hoe heb je `m verhoogd als ik vragen mag? Heb een soort gelijk model, maar nadat ik `m los gedraaid had, zag ik zelf niet een mogelijkheid hoe ik `m verhoogd zou kunnen krijgen. Gaat ook om een Maisto model. (Hummer uiteraard). Maar ik ga er van uit dat de wielophanging min of meer hetzelfde is?
Edit:
Ondertussen de F350 ook thuis staan... Net al gekeken hoe ik `m kon verhogen en helemaal los gedraaid... Maar geen idee hoe ik dat terecht kan krijgen...
Laatst gewijzigd door Vortec op wo 16 jan 2008 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
heb je geen detailfoto's van de jeep wrangler rubicon van maisto?
zou die graag wat beter gezien hebben
mooie collectie trouwens! hou wel van landrover en jeep