Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die nieuwe modellen laten op zich wachten, ze zijn al zo lang aangekondigd!
Maar dat is niet alleen zo bij HotWheels (Matell) ook bij Kyocho en Exoto is het wachten en nog eens wachten.Bij BBR krijgen ze dezelfde ziekte, wachten.....
Mooi plaatje!
erik heeft nog geen zilveren testarossa in de vitrine... duzz misschien toch maar proberen. En dan kijken of ik mijn huidige testarossa's ook kan verbeteren tot semi elite (Tremonia kit en likje verf)
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Pure verf en foto-ets update van de Burago dus. Ferrari-logo's op de hoofdsteunen zaten er toen ook al op...
Voor die prijs mag je puur een zelf ontwikkeld model verwachten en niet een simpel opgewaardeerd model die ook nog 's was overgenomen van een andere fabrikant.
En de deur hangt nog steeds, of alweer flink uit het lood. Ik weet dat de bouwkwaliteit van Ferrari in 1:1 nog steeds Italiaans genoemd mag worden, dus wellicht superrealistisch
Van de foto ag nog niet echt overtuigend, wellicht kan een forumpartner overtuigender bewijs leveren
Ik heb hem laast bij Het Stuurwiel in Assen bekeken en hij is echt heeel mooi
Maar die prijs
Ik vind de prijs ook veel te overdreven voor wat het is, moest het nu nog een model zijn van Exoto of BBR, of Kyocho dan was het dat wel waard, maar voor een HotWheels model zoveel betalen
Ik vind de prijs ook veel te overdreven voor wat het is, moest het nu nog een model zijn van Exoto of BBR, of Kyocho dan was het dat wel waard, maar voor een HotWheels model zoveel betalen
en dat snap ik nou niet... als hotwheels een best model neerzet, dat qua detaillering goed met de prijs in verhouding is...
ach die super elite is mooi maar ik ben blij met de gewone elite
het enige wat ik een keer moet aanpassen zijn de velgen, normale FXXen hebben zwarte velgen met rode rand.
Ik ben wel een beetje in de war met de modellenlaunch van Mattel. De F40, Enzo en FXX zijn er nu. Nu zal de Testarossa komen en daarna de Superamerica? Daarna de 599 GTB of komt eerst de 430 spider nog? en de 288 GTO dan?
Erikderaaf schreef:ach die super elite is mooi maar ik ben blij met de gewone elite
het enige wat ik een keer moet aanpassen zijn de velgen, normale FXXen hebben zwarte velgen met rode rand.
Dat lijkt er wel op ja... hmmm... vraag me af wat de functie dan is van de versie met lichtmetalen velgen, cruiseversie? showversie? Straatlegaal zijn ze volgens mij geen van allen...
Als je de foto's voor mij hebt geplaatst...ik ken ze ja. Ik vraag me alleen af waarom de zwarte racevelgen niet standaard op de FXX zitten. Die zijn veel dikker!