2 x nieuw, Ferrari 250 TR LM '60, Heco & Ferrari 333 SP, BBR, LM '98.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jaap
Schaal: 1:18
Contacteer:

Re: Ferrari10flrb: Ferrari Collectie

Bericht door Jaap »

Pracht ding. Maar wat heeft de 360 GT van de vorige update een raar ienieminie spoilertje :doh:
Wouter
Schaal: 1:43

Bericht door Wouter »

Schitterend model :drool:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

Jaap schreef:Pracht ding. Maar wat heeft de 360 GT van de vorige update een raar ienieminie spoilertje :doh:
Is even iets wat je moet weten, maar bij AutoBarn en ook BBR wordt de spoiler meestal los mee geleverd. Je moet dan de spoiler er zelf nog op plakken. (Foto is geplukt van Ebay. )
Vraag me niet waarom want ben daar zelf ook absoluut niet handig mee. Men zegt dat de reden is om te voorkomen dat de spoiler zou afbreken tijdens het transport.

Ga er van uit dat de spoiler behoorlijke afmetingen heeft vergelijkbaar met deze 360 op de foto.

Afbeelding
Porsche

Bericht door Porsche »

Pracht aanwinst Mister Ferrari :thump_up:
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Ik probeer steeds bij je schitterende aanwinsten weer een tekst te vinden, maar je maakt het me wel steeds moeilijker hoor, maar goed, de modellen die je scoort zijn als altijd weer even mooi :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
MartyMB

Bericht door MartyMB »

WAUW!!

En dat voor een 1:43???
Zonder gekkigheid, het zijn pracht modellen.
Was de 1:18 maar zo uitgebreidt.
:wink: :worshippy:
Alles is mooi zolang het maar een Ferrari is!
Afbeelding
Ferrari10flrb
Contacteer:

[quote="MartyMB"]WAUW!!

Zonder gekkigheid, het zijn pracht modellen.
Was de 1:18 maar zo uitgebreidt.

Pfffffffff, wees blij dat de 1/18 niet zo uitgebreid is. Mijn bankrekening moet er niet aandenken dat het hele 1/43 van Redline/BBR/IXO ook in 1/18 er zou zijn :doh:
GTE

Re: Ferrari F430 AF Corse Motorola, 1st FIA GT 2 2007. Redline

Bericht door GTE »

Ferrari10flrb schreef:Zoals onlangs reeds aangekondigt:

Ferrari F430 AF Corse Motorola, 1st FIA GT 2 2007. Redline.

Zoals wellicht bekend verzamel ik Ferrari racers die kampioen zijn geworden of (beroemde) races hebben gewonnen. Voor wat betreft de kampioensauto's mag natuurlijk de Ferrari F430 natuurlijk niet ontbreken. De F430 heeft de afgelopen 2 jaar zo ongeveer in ieder kampioenschap de GT2 klasse gewonnen. Het team van Af Corse won de laatste 2 jaar het FIA GT2 kampioenschap.
Vooral in 2007 was de voorsprong enorm. De 1e 4 plaatsen bij de coureurs waren voor de AF Corse coureurs. Deze nr 50 was 1e met de coureurs Dirk Muller en Toni Vilander. Het team kampioenschap won men met meer dan het dubbele aantal punten tov de tweede plaats.
Samen met Ari van Autobarn ben ik een nieuw projectje begonnen: een set van de beide AF Corse kampioenschapwinnende F430's met op de 'base' de handtekeningen van alle vier betrokken rijders. Volgende week heb ik alvast een afspraak met Gianmaria Bruni op Spa om zijn handtekening op de bases aan te brengen. Het gaat om een oplage van 25 stuks. In het draadje over mijn collectie zie je een voorbeeld van zon set: de Risi Competizione F430's van Sebring vorig jaar.

Ik zal ns kijken wat de mogelijkheden zijn voor een model van Virgo Motorsports.
Ferrari10flrb
Contacteer:

Ferrari 250 GTO, Le Mans 1963, Redline

Het is al weer een tijdje geleden en ook verdwenen van de 1e pagina, dus daar moet weer eens verandering in komen:

Ferrari 250 GTO, Equipe National Belge1st 3.0 GT Le Mans 1963, 2nd overall. Redline.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na de onverwachte 2e plaats overall en de 1e in 3.0 GT klasse tijdens de 24 uur van Le Mans in 1962 van de 250 GTO, werd dit een jaar later weer herhaald door de Equipe National Belge (als Nederlander ben ik hier natuurlijk erg jaloers op). De LM editie van 1963 was zowieso een groot succes voor Ferrari de 1e 6 plaatsen waren voor Ferrari. Ondanks het feit dat ervan de 11 gestarte Ferrari's maar zes finishden. De GT's waren aanzienlijk betrouwbaarder dan de Ferrari prototypes (de huidige LMP1's). Er finishden maar 2 prototypes tegenover 4 GT's waaronder dus deze GTO met als coureurs Beurlys en Langlois van Ophem.

Wederom een schitterend model van Redline, deze vervangt de Bang versie die overigens ook best goed is, maar ja er is nu eenmaal baas boven baas. Toen ik de doos openmaakte zag ik tot mijn grote schrik dat de linker ruitenwisser ontbrak :( Mailtje gestuurd naar de leverancier en deze heeft navraag gedaan bij Redline. Antwoord was dat al deze modellen maar één ruitenwisser hebben omdat het origineel dat in 1963 ook had :thump_up: Dus ook toen was men al bezig met gewichtsbesparing!
Laatst gewijzigd door Ferrari10flrb op ma 19 mei 2008 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Dizono

Bericht door Dizono »

Prachtige modellen, zeker die GTO is magnifiek :worshippy:
Afbeelding
jerico
Contacteer:

Bericht door jerico »

inderdaad prachtig :worshippy: :angel:

greetz,

jerico
Afbeelding
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Waanzinnig mooie uitvoering van de mooiste Ferrari aller tijden :worshippy: :worshippy: :worshippy: Super aanwinst man :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
red_arrow

Bericht door red_arrow »

Alweer een mooie ferrari aanwinst :mrgreen: :thump_up: :worshippy:
viewtopic.php?f=21&t=13508
Porsche

Bericht door Porsche »

Mooie aanwinst :worshippy:
Nu deze ooit nog eens van Kyosho in 1/18 :angel:
Ferrari10flrb
Contacteer:

PORSCHE schreef:Mooie aanwinst :worshippy:
Nu deze ooit nog eens van Kyosho in 1/18 :angel:
Dat hoop ik ook :pray: Model stond al wel op de Toy fair. Alleen het feit dat HW dit model ook heeft aangekondigt geloof ik daar dus niet meer zo in......... Hopelijk dan wel de nr 19 250 GTO uit 1962.
Plaats reactie