Helaas zijn ze wel van de oudere kwaliteit, getuige de wielen die uit het lood staan. Maar wat zijn ze gaaf

tja de kijkt op rtl de ander op brt de ander bbcMB 500 Sec Ronnie schreef:@ all, bedankt voor de mooie reacties van het Mclaren Test Team.
Ik ben zelf niet zo hyocriet wat betreft landen kleuren, maar als iedere F1 auto, nu eens allemaal dezelfd kleur rond reden, wordt het iig moeilijker/makelijker om de race echt te volgen zonder het commentaar van enne 'Olaf Mol' . Ik raad al jaren aan, om op de BRT naar de F1 races te kijken en te luisteren.
Dan wordt vogens mij de race echt veel interesanter voor de echte F1 diehard, om zo'n race te volgen, desnoods wordt de kijker geholpen met geautomatiseerde hulpmiddelen om de race nog beter te volgen.
Ron
Zwoegen zeker om daar mee te rijden? Stuurbekrachtiging al een feit toen??brambo21 schreef:... in L322 heb ik mijn rijbewijs gehaaldal weer lang geleden
Zwoegen zeker om daar mee te rijden? Stuurbekrachtiging al een feit toen??[/quote]brambo21 schreef:... in L322 heb ik mijn rijbewijs gehaaldal weer lang geleden