Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vind het toch wel een gaaf model ondanks dat hij minder
gedetailleerd is alsdat je zou verwachten.
Ook complimenten voor je sublieme fotowerk, klasse.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Het afgelopen jaar heb ik een aantal Maisto's vervangen door modellen van betere fabrikanten. Onder andere de Lamborghini Murcielago en Gallardo van Maisto moesten plaats maken voor de AutoArt varianten. Het volgende model had ik ook al van Maisto, maar wordt nu vervangen door een Kyosho model. De Maisto was een aardig model, maar miste de verfijning van de Kyosho. Ik ben lang op zoek geweest naar dit model, want ik wilde geen zwart of grijstint op de CLS. Donkerrood staat naar mijn mening toch het beste op de CLS. De originele 5 spaaks velgen heb ik vervangen door een setje meerspaaks velgen die iets eleganter staan. Ik vind het wel jammer dat Kyosho er een zwart interieurtje in heeft gestopt in plaats van een met een lichtbeige tint. Maar goed, hij staat met gesloten deuren in de kast, dus dan is de exterieurkleur het belangrijkste
Kyosho - Mercedes-Benz CLS 500 (W219)
Begint de zwartgrijze onderachtergrond al te vervelen?
Laatst gewijzigd door Maarten Mercedes op zo 19 feb 2012 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals je zelf ook al aangeeft doet 't zwarte interieur een beetje afbreuk aan het geheel, maar qua overall is het, zeker na de velgswap waarvoor mijn complimenten, toch een fraai stukje kastvulling.
Foto's zijn ook weer prima, ik zou persoonlijk de achtergrond met het model matchen. als 'ie wél zwart was geweest had ik de egale witte achtergrond gekozen, maar dat is persoonlijke smaak .
Kortom: fijne foto's van een fijn model!
Erg mooi Maarten! Dat rode kleurtje staat hem zeker goed, maar is inderdaad helaas wel wat saaier van binnen.
De wielen staan hem bijzonder goed, zeker een upgrade bij dit model