Wel als ze het doen zoals in Oostenrijk. Dat sloeg nergens op.F1-Racer schreef:O wee als ferrari zo een actie moet doen dan komt weer heel de wereld op hun af, maar ja dat zijn we gewend he
F1 2006
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Eerste startrij voor Ferrari
het weekend is al goed begonnen.
beiden Ferrari vooraan en dan nog toyota die renault wat komt ergeren.
Kan niet beter nu nog 1 & eindigen beiden ferrari's in omgekeerde volgorden
en hopen op een trulli Actie tegen Alonso in de eerste bocht
beiden Ferrari vooraan en dan nog toyota die renault wat komt ergeren.
Kan niet beter nu nog 1 & eindigen beiden ferrari's in omgekeerde volgorden
en hopen op een trulli Actie tegen Alonso in de eerste bocht

- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- Jolly Club
Kom op zeg, zijn dit echte fans 
Laat Schumacher die laatste titel vooral op eigen kracht pakken.
Het zou te veel eer voor ralf of Truli zijn als die een beslissend woordje in het titelgevecht meespreken
En bovendien, we hebben het over de beide Toyota's, zouden die licht getraind hebben om de directie een beetje gunstig te stemmen na het débacle in China of hebben die binnen vier dagen ècht 34 seconden gevonden
Kortom, zoals gewoonlijk zal iedereen die Toyota's zo weer voorbij zijn hoor...geloof mij maar mensen
Laat Alonso zich maar vooraan melden, wil wel eens een ferme knokpartij voor de leiding zien, en dan bedoel ik niet in de pits

Laat Schumacher die laatste titel vooral op eigen kracht pakken.
Het zou te veel eer voor ralf of Truli zijn als die een beslissend woordje in het titelgevecht meespreken

En bovendien, we hebben het over de beide Toyota's, zouden die licht getraind hebben om de directie een beetje gunstig te stemmen na het débacle in China of hebben die binnen vier dagen ècht 34 seconden gevonden

Kortom, zoals gewoonlijk zal iedereen die Toyota's zo weer voorbij zijn hoor...geloof mij maar mensen

Laat Alonso zich maar vooraan melden, wil wel eens een ferme knokpartij voor de leiding zien, en dan bedoel ik niet in de pits

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
GP JAPAN
deste meer heeft ferrari vandaag bewezen dat ze sportief zijn en geen teamorders hebben gegeven.
wel is briatore weer aant zeiken bij de stewards om dat massa nu alonso zogezecht ophield, die reed 4 keer zo ver als in monza dus Boelschit als ze de pole afnemen het is nu al 4 uur bijna verder dus is er nog geen negatief nieuws te vinden al dan niet starf voor massa
voor de aardigheid de uitslag van de kwalifikatie.

wel is briatore weer aant zeiken bij de stewards om dat massa nu alonso zogezecht ophield, die reed 4 keer zo ver als in monza dus Boelschit als ze de pole afnemen het is nu al 4 uur bijna verder dus is er nog geen negatief nieuws te vinden al dan niet starf voor massa

voor de aardigheid de uitslag van de kwalifikatie.

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- Curbstone Models
- Contacteer:
-
- Moderator
al ben ik geen alonso fan ik hoop dat hij dat ene punt kan pakken en de titel kan nemen ,hopelijk blijft alles fair in brazilie want schumacher kan nog steeds de titel pakken en ik zou niet graag in alonzo zijn schoenen willen staan alles kan nog gebeuren daarCurbstone Models schreef:Hoewel de kansen astronomisch in het voordeel zijn van Alonso hoop ik toch nog op een wereldtitel voor Schumacher...

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;