Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze McLaren is gemaakt in schaal 1:43 door het merk Open43. Ik had van Open43 nog nooit gehoord maar ze leveren wel zeer mooi werk af.
Het model is prachtig geschilderd en er is enorm veel detail aanwezig. Echt veel detail.
Bovendien kan alles open, vandaar waarschijnlijk ook de naam van de fabrikant.
Het is een echte aanrader voor al wie de McLaren F1 verzameld. Het is een gelimiteerde editie van 399 stuks.
Krijgt een ereplaatsje.
Dit is nummer 76 van de 399 gebouwde exemplaren
Metalen naamplaat maakt het geheel wel af
De voorwielen zijn stuurbaar maar het stuurwiel binnenin gaat niet mee
Nu eventjes alles opendoen. Dit moet heel voorzichtig gebeuren want het is zeer fijn en fragiel gemaakt. We beginnen met de deuren
Ineens even binnenkijken.
Voorzijde kan ook open en hieronder zit de welbekende Kenwood
De motorkap is zeer fragiel maar opent vrij gemakkelijk
Het achterste gedeelte kan ook open
En de spoiler is ook uitklapbaar
De zijpanelen links en rechts kunnen ook open
Nog even een algemeen overzicht met alles geopend
Laatst gewijzigd door alain_1978 op zo 24 okt 2010 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
wat een hoop mogelijkheden voor de door mij geliefde 1:43 schaal. tof dat het allemaal open kan.
mooi model inderdaad Ik heb alleen het gevoel dat de verhouding van de hoogte van het dak niet helemaal klopt (al is de kans groter dat dat aan mijn eigen verbeelding ligt dan aan het model )
sowieso een aanwinst voor je collectie
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Smokey schreef:Ik heb alleen het gevoel dat de verhouding van de hoogte van het dak niet helemaal klopt (al is de kans groter dat dat aan mijn eigen verbeelding ligt dan aan het model ) Greetz Richard
Wees gerust, alles is perfect in verhouding Kan liggen aan het fototoestel dat ik gebruikt heb.
Het model is in het echt nog indrukwekkender dan op foto.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'