Jasper heeft een 1/43 Lamborghini collectie
- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Jasper heeft een Lamborghini collectie
Wat een brute Lambo is dit toch 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

- lambodiecast
Die is mooi ... ik heb hem ook besteld, de kans dat er een 1/18 versie komt is toch minimaal.
In feite is dit gewoon een LP570-4 Superleggera met de Super Trofeo motorkap en enkele Blancpain logo's binnen en buiten ... maar het blijft een beauty
In feite is dit gewoon een LP570-4 Superleggera met de Super Trofeo motorkap en enkele Blancpain logo's binnen en buiten ... maar het blijft een beauty

Na heel lang zoeken, eindelijk de laatste ontbrekende 'oude' MR toegevoegd die ik nog miste
Het is de Diablo Roadster 1999 in een prachtige diepgroene metallic kleur
Ten opzichte van de andere Roadster heeft hij het dakje achterop liggen, en de glazen koplampen.

Hoewel er evenveel (of weinig
) van zijn als de meeste andere MR's is dit wat mij betreft de zeldzaamste; je ziet hem bijna nooit; dit was de eerste in vier jaar die ik zag
Nog even samen met zijn 1996 broertje, toevallig ook groen maar dan wat extravaganter

Het is de Diablo Roadster 1999 in een prachtige diepgroene metallic kleur

Ten opzichte van de andere Roadster heeft hij het dakje achterop liggen, en de glazen koplampen.

Hoewel er evenveel (of weinig

Nog even samen met zijn 1996 broertje, toevallig ook groen maar dan wat extravaganter

verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
- lambodiecast
Die is mooi
Ik wacht nog altijd tot er iemand de 1999 Diablo in 1/18 uitbrengt ... maar ik vrees dat ik lang zal mogen wachten, ik heb wel een APM (denk ik) ik, maar die laat ik netjes in de doos zitten ... ik ben niet zo'n held met lak spuiten
Die 'oude' Diablo VT Roadster bestaat echt zo hé, ik heb er in maart 2010 bij Affolter in Zwitserland nog foto's van gemaakt ... maar wel als 1999 model, zou MR een foutje gemaakt hebben ?

Ik wacht nog altijd tot er iemand de 1999 Diablo in 1/18 uitbrengt ... maar ik vrees dat ik lang zal mogen wachten, ik heb wel een APM (denk ik) ik, maar die laat ik netjes in de doos zitten ... ik ben niet zo'n held met lak spuiten

Die 'oude' Diablo VT Roadster bestaat echt zo hé, ik heb er in maart 2010 bij Affolter in Zwitserland nog foto's van gemaakt ... maar wel als 1999 model, zou MR een foutje gemaakt hebben ?
- Jeffrey1985
- Contacteer:
Een stuk beter dan z'n lichtgroene collega. Die vind ik wel erg over de top. Deze kan er zeker mee door 

Dit gaat heel stom klinken maar, ik ben ook een jasper met een lamborghini collectie!
ik heb (nog) niet al je pagina's gezien, maar dit wil ik nog wel proberen!
tot nu toe heb ik bij jou alleen 1:43 gezien, zelf heb ik er wel een aantal maar stort ik mezelf helemaal op 1:18
misschien dat ik binnenkort een eigen topic aanmaak voor mijn collectie!
mvg,
Jasper!
tot nu toe heb ik bij jou alleen 1:43 gezien, zelf heb ik er wel een aantal maar stort ik mezelf helemaal op 1:18
mvg,
Jasper!
Niet over nadenken, gewoon doen.........japsel schreef: misschien dat ik binnenkort een eigen topic aanmaak voor mijn collectie!

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Nou, welkom Jasperjapsel schreef:Dit gaat heel stom klinken maar, ik ben ook een jasper met een lamborghini collectie!
mvg,
Jasper!

Het gaat misschien voor wat verwarring zorgen ....

Ik heb iig mijn topic veranderd in ' ..... 1/43 collectie'
Op mijn werk hebben we 'Henk' en 'andere Henk' (dat zeggen ze als ze met elkaar bellen)

Dus ik stel voor dat we jou gewoon 'andere Jasper' noemen

Re: Jasper heeft een 1/43 Lamborghini collectie
Wederom een 'related car' in deze update.
Ook het prototype Bugatti EB18.4 Veyron uit 2000 was gebaseerd op een Diablo chassis.
De kit is van Provence Moulage en ik heb 'm zelf gebouwd.

Ook het prototype Bugatti EB18.4 Veyron uit 2000 was gebaseerd op een Diablo chassis.
De kit is van Provence Moulage en ik heb 'm zelf gebouwd.

Om de een of andere reden maakte Looksmart wel een model van de gesloten Gallardo Spider, maar niet van de gesloten LP560-4 Spyder .....
Omdat Norev zijn model MET een dakje levert, staat deze nu als 'closed top' in de collectie

Op zich een aardig modelletje, de ruitenwissers zijn wel erg grof ...
Omdat Norev zijn model MET een dakje levert, staat deze nu als 'closed top' in de collectie

Op zich een aardig modelletje, de ruitenwissers zijn wel erg grof ...

deftige collectie heb je daar 

don't hate, just marinate!
Neem een kijkje op mijn blog: http://www.miniaturescitroenscalemodels.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer Citroën schaalmodellen
youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/felixbroeckx?feature=guide" onclick="window.open(this.href);return false;
Neem een kijkje op mijn blog: http://www.miniaturescitroenscalemodels.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer Citroën schaalmodellen
youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/felixbroeckx?feature=guide" onclick="window.open(this.href);return false;
Het Minichamps model van de LM002 is niet helemaal correct. Zij hebben namelijk een LM002/American versie genomen, alleen met verkeerde velgen en ook zijn ze de 'sideskirts' vergeten.
De eerste LM002 (euro) had de Minichamps velgen (lichtmetaal was optie), grotere 'humps' op de motorkap (vanwege de carburatie motor), tranenplaat achterin het 'bakkie' en een gewoon 'open' wiel achterop. Verdr nog 'countach' spiegels en uiteraard NIET de USA sidemarker lampjes. Ook had het euro-model geen bumpers.
Dit 'euro model' heb ik van een Minichamps gemaakt

De LM002/American was de 'uitloop'serie ; de laatste 60 ex. zijn als 'American gebouwd, speciaal voor de USA markt.
Standaard lichtmetalen 8 spaaks velgen, sideskirts, luxer interieur en luxer 'bakkie' zonder tranenplaat. Andere spiegels waren niet altijd gemonteerd. Wel het reservewiel met de 'dop'. UIteraard hier wel USA sidemarkers en chromen bumpers.
De USA modellen hadden een injectiemotor, end daarom kleinere 'humps' op de motorkap.
Ook hiervoor heb ik een Minichamps onder handen genomen ....

De eerste LM002 (euro) had de Minichamps velgen (lichtmetaal was optie), grotere 'humps' op de motorkap (vanwege de carburatie motor), tranenplaat achterin het 'bakkie' en een gewoon 'open' wiel achterop. Verdr nog 'countach' spiegels en uiteraard NIET de USA sidemarker lampjes. Ook had het euro-model geen bumpers.
Dit 'euro model' heb ik van een Minichamps gemaakt

De LM002/American was de 'uitloop'serie ; de laatste 60 ex. zijn als 'American gebouwd, speciaal voor de USA markt.
Standaard lichtmetalen 8 spaaks velgen, sideskirts, luxer interieur en luxer 'bakkie' zonder tranenplaat. Andere spiegels waren niet altijd gemonteerd. Wel het reservewiel met de 'dop'. UIteraard hier wel USA sidemarkers en chromen bumpers.
De USA modellen hadden een injectiemotor, end daarom kleinere 'humps' op de motorkap.
Ook hiervoor heb ik een Minichamps onder handen genomen ....

- Jeffrey1985
- Contacteer:
Mooie robuuste wagen die LM002's.
Zo zullen ze nooit meer worden gemaakt helaas.

mooie collectie
jammer (vind ik thoch) dat ze 1:43 zijn,maar ja dat mijn mening maar.
die LM002 is wel super heb die al gezien in programa fight gear denk ik, er waren er niet veel van gemaakt en die zuipen benzine tegen bergen lol.

die LM002 is wel super heb die al gezien in programa fight gear denk ik, er waren er niet veel van gemaakt en die zuipen benzine tegen bergen lol.
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Weer genoeg te zien hier, erg mooi 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl