LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: LamboDieCast - 30 mei : 1/43 Gallardo GT3 p63
Van de schade is niks meer te zien. Lekker modelletje 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 31 mei : 1/43 LP670-4 Super Veloce p64
De mat zwarte en de gele vooraan zijn mijn twee nieuwste aanwinsten : de Lamborghini Murcielago LP670-4 SuperVeloce in 1/43 gemaakt door Hotwheels uit hun Elite series.

Ik heb even al mijn 1/43 SV's naast elkaar gezet, de oranje en de witte zijn van Norev, de gele helemaal rechts op de foto is de Looksmart versie.
Als je goed kijkt kan je zien dat Hotwheels een andere achtervleugel monteert dan Norev of Looksmart ... en ik vrees dat de Hotwheels niet correct is

Ik heb even al mijn 1/43 SV's naast elkaar gezet, de oranje en de witte zijn van Norev, de gele helemaal rechts op de foto is de Looksmart versie.
Als je goed kijkt kan je zien dat Hotwheels een andere achtervleugel monteert dan Norev of Looksmart ... en ik vrees dat de Hotwheels niet correct is

Geweldig zo allemaal bij elkaar, dit is een model dat ikzelf ook nog heel graag wil.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
- ronald-clio
erg gave foto zo met de sv 's bij elkaar 

Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
- Jeffrey1985
- Contacteer:
Ik twijfel of ik voor de Hotwheels of Norev moet gaan. Na deze foto's te hebben gezien waarschijnlijk toch de Norev. Mooi overzicht van je LP670's 

Op de 1:18 Super Trofeo hadden ze ook al een verkeerde vleugel geplaatstlambodiecast schreef: Als je goed kijkt kan je zien dat Hotwheels een andere achtervleugel monteert dan Norev of Looksmart ... en ik vrees dat de Hotwheels niet correct is

mooie update in iedergeval

- lambodiecast
Kijk even naar deze foto van de Norev SuperVeloce ... je ziet het niet echt goed, maar om heel eerlijk te zijn heeft Norev een beetje te weinig oranje verf op het model gezet, de naden zijn nogal licht ... op hun speciale editie in het wit valt dit niet zo op, maar op de oranje wel ... dus ook Norev heeft zijn probleempje spijtig genoeg.Jeffrey1985 schreef:Ik twijfel of ik voor de Hotwheels of Norev moet gaan. Na deze foto's te hebben gezien waarschijnlijk toch de Norev. Mooi overzicht van je LP670's
Nu het blijft wel een mooi 1/43 model hoor

- Jeffrey1985
- Contacteer:
Bedankt! nu wordt het nog moeilijkerlambodiecast schreef:Kijk even naar deze foto van de Norev SuperVeloce ... je ziet het niet echt goed, maar om heel eerlijk te zijn heeft Norev een beetje te weinig oranje verf op het model gezet, de naden zijn nogal licht ... op hun speciale editie in het wit valt dit niet zo op, maar op de oranje wel ... dus ook Norev heeft zijn probleempje spijtig genoeg.Jeffrey1985 schreef:Ik twijfel of ik voor de Hotwheels of Norev moet gaan. Na deze foto's te hebben gezien waarschijnlijk toch de Norev. Mooi overzicht van je LP670's
Nu het blijft wel een mooi 1/43 model hoor

Zaterdag even vergelijken op de NAMAC.

Voor zover ik zie hebben vrijwel alle merken bij die kleur oranje problemen op de naden/randen.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 16 juni : 1/18 Diablo VT p64
Vandaag heb ik deze rood metallic Lamborghini Diablo VT van AutoArt in 1/18 ontvangen ... als geschenk ... dus 'for free'

Ik ben hier al jaren naar op zoek, maar de prijzen die ze voor dit model vragen zijn gewoon belachelijk ... en nu heb ik hem uiteindelijk toch ... en gratis, wat wil je nog meer.
Vermits ik zijn zilveren broertje al had, maar nog geen degelijke foto's ervan gemaakt had ... bij deze :

Twee schitterende Diablo VT modellen, beide zijn mooi en ik zou echt niet kunnen zeggen welke ik het mooist vind
Vandaag trouwens nog een grote doos uit Duitsland ontvangen ... morgen foto's maken ... en het is de moeite

Ik ben hier al jaren naar op zoek, maar de prijzen die ze voor dit model vragen zijn gewoon belachelijk ... en nu heb ik hem uiteindelijk toch ... en gratis, wat wil je nog meer.
Vermits ik zijn zilveren broertje al had, maar nog geen degelijke foto's ervan gemaakt had ... bij deze :

Twee schitterende Diablo VT modellen, beide zijn mooi en ik zou echt niet kunnen zeggen welke ik het mooist vind

Vandaag trouwens nog een grote doos uit Duitsland ontvangen ... morgen foto's maken ... en het is de moeite

- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Prachtige Diablos
De eerdere VT's vind ik veel mooier dan de SV en de 6.0

De eerdere VT's vind ik veel mooier dan de SV en de 6.0

Dit was de laatste Lambo gemaakt uit pure gekheid
en het is me nog steeds een van dé supercars
, ook mooi naar 1:18 vertaald door AA 

en het is me nog steeds een van dé supercars