Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970
Re: Nelis update: 23-02-2012 Fairlane 5.0 van GMP
Dodge Charger is erg gaaf idd. Ga wel voor een Authentics model, deze zijn véééél mooier.
Er komen dit jaar weer nieuwe kleuren uit waaronder een zacht gele uit 1968, een bruine uit 1969, een uit de film Dirty Mary crazy Lary (groen met zwarte streep) 1969
een blauwe uit 1970 en ook nog een 1971 model. Tom's zij dat hij ze ging leveren, maar zie nog niks op de site. De zachtgele komt eind maart al uit. de rest halverwege of eind dit jaar.
Er komen dit jaar weer nieuwe kleuren uit waaronder een zacht gele uit 1968, een bruine uit 1969, een uit de film Dirty Mary crazy Lary (groen met zwarte streep) 1969
een blauwe uit 1970 en ook nog een 1971 model. Tom's zij dat hij ze ging leveren, maar zie nog niks op de site. De zachtgele komt eind maart al uit. de rest halverwege of eind dit jaar.
- RedBull
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Hey Nelis ik ben aan het uitzoeken hoe dat gaat met fotos erop zetten, alleen als ik kijk naar foto's op het forum zijn heel mooi moet ik eerlijk zijn.
Mijn foto's zijn wat minder misschien moet ik daar eerst aandacht aan besteden voordat ik ze show.
En ik zie dat jij ook amerikanen spaart zou ik ergens je collectie kunnen zien?
grt.
Mijn foto's zijn wat minder misschien moet ik daar eerst aandacht aan besteden voordat ik ze show.
grt.
BURN RUBBER, NOT YOUR SOUL
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Afgezien van de iets saaie kleur,
een fantastisch model om te zien 

Ik heb al een groene en een rode van Matco tools gezien, die zien er ook erg gelikt uit.Nelis schreef:Dodge Charger is erg gaaf idd. Ga wel voor een Authentics model, deze zijn véééél mooier.
En ik zag dat de General Lee ook opnieuw uitkomt van Greenlight, maar dan uit de Ertl Authentics mallen.

Die wagen zou ik graag in 1:1 willen hebben. 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Weer een lekkere american muscle update. 

Er zijn verschillende sites waar je je foto's kunt uploaden. Daarvandaan kun je ze dan weer hier op de site zetten.RedBull schreef:Hey Nelis ik ben aan het uitzoeken hoe dat gaat met fotos erop zetten, alleen als ik kijk naar foto's op het forum zijn heel mooi moet ik eerlijk zijn.
grt.
Het meeste staat hier op het forum. De oudere zijn niet meer te zien helaas omdat mijn album.nl deze heeft geblokkeerd.
De groene heb ik ook en de rode komt er ook nog wel een keer. Die van Greenlight heb ik al besteld. Ik hoop dat deze de moeite waard is. De andere modellen vanDriver-X schreef:Ik heb al een groene en een rode van Matco tools gezien, die zien er ook erg gelikt uit.Nelis schreef:Dodge Charger is erg gaaf idd. Ga wel voor een Authentics model, deze zijn véééél mooier.
En ik zag dat de General Lee ook opnieuw uitkomt van Greenlight, maar dan uit de Ertl Authentics mallen.
Greenlight vallen een beetje tegen namelijk.
Ik ben ook benieuwd, ik heb natuurlijk liever de Ertl Authentics versie, maar vind die maar eens.

Die van Greenlight komt uit de Authentics mallen.
- alain_1978
Ziet er weer een dikke powermachine uit. Wat een kanjer van een motor 

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Re: Nelis update: 4-3-2012 Ford Fairlane GT custom convertib
Bedankt weer voor de reacties allemaal!
Er is er weer eentje binnen (tijdje geleden al). Het is wederom een Ford Fairlane. En wel een convertible custom uit 1967 van GMP. Er zijn er 650 van gemaakt.
Het model is erg gedetailleerd, zelfs de voorste zijramen kunnen naar beneden gedraaid worden. De achterste zijruitjes kunnen worden verwijderd, ze blijven op hun plek
met kleine magneetjes (!). Voor open zitten er kleine afwerkstripjes bij die de gleuven opvullen...
Hier de foto's:

Er is er weer eentje binnen (tijdje geleden al). Het is wederom een Ford Fairlane. En wel een convertible custom uit 1967 van GMP. Er zijn er 650 van gemaakt.
Het model is erg gedetailleerd, zelfs de voorste zijramen kunnen naar beneden gedraaid worden. De achterste zijruitjes kunnen worden verwijderd, ze blijven op hun plek
met kleine magneetjes (!). Voor open zitten er kleine afwerkstripjes bij die de gleuven opvullen...
Hier de foto's:

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Nelis update: 4-3-2012 Ford Fairlane GT custom convertib