De E30 van AA staat nog op mijn verlanglijst, maar de rode cabrio vandaag binnen gehad. Leuk detail vind ik de limiteringsplaat in het interieur. Zo te zien staat er bij jou nummer 201 op, de mijne zeg echter nummer 208
Verzameling OTF'er (Renault 5 Alpine Turbo)
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Verzameling OTF'er (BMW M3 cabriolet (E30))
Mooie set zo!
De E30 van AA staat nog op mijn verlanglijst, maar de rode cabrio vandaag binnen gehad. Leuk detail vind ik de limiteringsplaat in het interieur. Zo te zien staat er bij jou nummer 201 op, de mijne zeg echter nummer 208

Is zeker een mooie set.Mr. Dj M. schreef:Mooie set zo!![]()
De E30 van AA staat nog op mijn verlanglijst, maar de rode cabrio vandaag binnen gehad. Leuk detail vind ik de limiteringsplaat in het interieur. Zo te zien staat er bij jou nummer 201 op, de mijne zeg echter nummer 208![]()
Ik zou wel nog graag een EvolutionII (in Nagarozilver, Misanorood of Macaoblauw) of Europameister (enkel Macaoblauw) gerealiseerd zien.
Moet niet zo moeilijk voor AA zijn...

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Leuk model, maar het zal wel aan mij liggen, maar als ik hem zo schuin van voren zie doet hij me aan een golf denken... 

- peugeot-gek
heel mooi model dat otto heeft gemaakt van de beemer en door jou zeer mooi op beeld gezet.
Greetz
Greetz
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Deze aanwinst is al “gekend” onder de vorm van de PhaseI.

Nu toon ik de PhaseII van de Peugeot 205 Rallye.

Dit was de andere visie op de sportieve 205. Aangedreven door een 103 pk sterk 1 294 CC 4-cilindertje met dubbele Webers woog dit wagentje maar 794 kg. Sportieve accenten waren de PTS-stripings, de wielverbreders, de stoelen met PTS-insert, het rode tapijt en het witte of gele koetswerk. Vanaf 1991 beschikte de Rallye over o.a. de nieuwe voor- en achterlampen met heldere richtingaanwijzers.
Deze 1/18 is wederom een OttoMobile. Qua kwaliteit is deze niet enorm veel beter, er zijn wel meer leuke details zoals het vignet op de voorruit en de immatriculatieplaat.

Stalen velgjes en PTS-striping.

Even kort de voornaamste differentiaties:

Richtingaanwijzer, acheruitrijlicht en remlichten in 1 unit bij de phase I-Rallye, richtingaanwijzer en remlichten bij de PhaseII.

1 reflector en mistlicht.

1 achteruitrijlicht en mistlicht.

Nu toon ik de PhaseII van de Peugeot 205 Rallye.

Dit was de andere visie op de sportieve 205. Aangedreven door een 103 pk sterk 1 294 CC 4-cilindertje met dubbele Webers woog dit wagentje maar 794 kg. Sportieve accenten waren de PTS-stripings, de wielverbreders, de stoelen met PTS-insert, het rode tapijt en het witte of gele koetswerk. Vanaf 1991 beschikte de Rallye over o.a. de nieuwe voor- en achterlampen met heldere richtingaanwijzers.
Deze 1/18 is wederom een OttoMobile. Qua kwaliteit is deze niet enorm veel beter, er zijn wel meer leuke details zoals het vignet op de voorruit en de immatriculatieplaat.

Stalen velgjes en PTS-striping.

Even kort de voornaamste differentiaties:

Richtingaanwijzer, acheruitrijlicht en remlichten in 1 unit bij de phase I-Rallye, richtingaanwijzer en remlichten bij de PhaseII.

1 reflector en mistlicht.

1 achteruitrijlicht en mistlicht.

Re: Verzameling OTF'er (Peugeot 205 Rallye PhaseII)
Dat waren prima karretjes die goed van hun plek kwamen. 
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- subarufreak
- Contacteer:
knappe aanwinst die zeker niet mocht ontbreken in uw collectie

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Leuke wagentjes die 205-jes
Moet vast leuk rijden met zo'n laag gewicht
Moet vast leuk rijden met zo'n laag gewicht
- Mr. Dj M.
Kijk hier het setje
Welke phase vind jij persoonlijk de mooiste?
-
rsh_scuderia
- Moderator
Heerlijk, deze 205'jes.
Licht, genoeg vermogen en heerlijk scherp sturen. En ze zien er nog lekker uit ook.
Licht, genoeg vermogen en heerlijk scherp sturen. En ze zien er nog lekker uit ook.
De PhaseII oogt wat moderner, maar doe mij maar de PhaseI voor de combinatie van de oranje richtingaanwijzers en het witte koetswerk...Mr. Dj M. schreef:Kijk hier het setje![]()
Het is gek, maar de 205 Rallye werd er juist "mooier" op door ballast weg te laten en alles in 1 tint te verven...rsh_scuderia schreef:Heerlijk, deze 205'jes.