wat een gaaf ding zeg, de antraciet wielen staan hem erg goed

Ik kan je vertellen hoe de batterij weggewerkt is. Zie mijn 1:18 model: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=20648" onclick="window.open(this.href);return false;!rsh_scuderia schreef:Dat is nog eens een groot apparaat
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat en hoe de batterij weggewerkt gaat worden.
Werkende verlichting zie ik namelijk als volgende stap in de automodellenwereld.
Hoi rpi, ik ben benieuwd naar dat foldertje in pdf! Zou je dit kunnen sturen naar me email: kiren.oeditdoebe85@hotmail.comrpi schreef:Bedankt Collector85. Hij heeft een foldertje als pdf gemaakt en daarin staat jouw model ook volgens mij. Maar jij had de VS verlichting toch? Hij gaat hem voor mij volgens EU specificaties bouwen, maar dat zijn maar kleine verschillen als het goed is.
Ik vind dat zo gaaf om te zien en de GT-R R35 is voor mij dè superauto en met zoveel licht gadgets in de echte is ie natuurlijk ook perfect geschikt voor zo'n licht ombouw.![]()
Jakob geeft nog 2 jaar garantie ook. De afstandbediening komt later pas hoor, hij maakt alleen de voorbereidingen nu, zodat het later makkelijk aan te sluiten is.
Nelis schreef:Mooi model, heb je nog wat meer foto's?