Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze week heb ik mijn 3e prijs in de fotowedstrijd van 2011 besteed bij Carmodelz. Sinds de aankondiging van het model ben ik zeer benieuwd geweest naar de Welly Bentley Continental SuperSports. Welly plaatst dit model iets hoger in de markt dan hun andere modellen met een adviesprijs van €39,95, maar ik ben van mening dat dit het zeker waard is. Ik heb ook de Continental GT van Minichamps in de kast (advp €139) maar die is niet eens zo veel beter dan de Welly. De Welly heeft dichte grilles, maar de Minichamps ook. Het enige waar de Minichamps duidelijk verschil maakt is in het interieur, dat heeft meer kleur en een lapje tapijt op de bodem. Misschien maak ik nog een fotovergelijk ook al gaat het om verschillende uitvoeringen (GT & SuperSports).
In de eerste plaats wilde ik een grijze SuperSports, maar Welly is voor grijsmetallic gegaan in plaats van vuilniszakkengrijs wat ik toch wat minder vind voor dit model dus het is de witte geworden. Het mooie van de witte is dat de zwarte details (grilles, sierlijsten en velgen) goed opvallen. Welly levert het model in een standaard Welly doos, een display doos met zwarte bodemplaat. Onder op deze bodemplaat zat een pick-tool bevestigd om de deuren, motorkap en kofferdeksel te openen.
Sterk model voor deze prijs. Moet idd helemaal niet veel onderdoen voor Minichamps-versies.
Nog maar eens een bewijs dat het ook nog anders en goedkoper kan. Mooie update
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'