Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
DIK!!!
Ik koop deze ook nog in het blauw,zag hem pas op marktplaats staan. (zit al een jaar te wachten of dat ie in het rood uit kwam,maar nu wordt het dus blauw).
Alleen het kan nog even duren gezien ik met een 1/1 auto bezig ben
hey jongens hier ben ik weer,ditmaal met enkele aanwinsten van de forumdag en nog meer
ik ben blij dat ik ben gekomen en hoop er volgend jaar weer bij te zijn
waar zal ik beginnen,wel ik was iets later bij henri omdat ik s'morgens bij cor (een verzamelaar van een ander forum) had afgesproken in zijn corvette walhalla (degene die hem kennen weten wat ik bedoel )om wat modellen op te halen en ik heb de kans gehad om in zijn prachtige corvette te mogen meerijden (onvergetelijke ervaring )
hier komen ze...
zoals jullie weten verzamel ik mijn miniaturen in verschillende schalen maar wel (ong hetzelfde)
de audi avus samen met zijn grote broer
een prachtige vette van greenlight in 1:64,samen met de motorbox versie die ik al had
een bmw m1 van matchbox,samen met...ja super gewoon dat ik dit nu heb
enkele andere modellen in 1:64
de volgende 2 modelletjes zijn zooo waanzinnig mooi dat ik er zeker van ben dat ze wereldwijd snel uitverkocht zullen zijn
kyosho heeft zichzelf overtroffen in 1:64 nu met dank aan henri
porsche 935
porsche 934
en dan mijn veilingmodel dat ik gekocht heb,een 1:43 ferrari fxx nr 30 van hotwheels elite,ik kan nog altijd niet geloven dat er niet meer bieders op dit model waren,echt waanzinnig gewoon
Die AVUS is erg dik, jaren terug voor het laatst gezien ergens in een speelgoedzaak. Had ik eigenlijk wel mee moeten nemen toen, kun je nog een pic plaatsen van de achterkant?! Ben wel ff benieuwd naar de verschillende stijlelementen die overgenomen zijn in de productiemodellen.