Bentley State Limousine 2002

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dave_GB
Berichten: 3
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:13
Locatie: Eeklo
Contacteer:

Bentley State Limousine 2002

Bericht door Dave_GB »

Hey mede luxewagen verzamelaars,

Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van de auto van de Queen, de Bentley State Limousine uit 2002.

http://groups.msn.com/DaveGB-ModelCarCo ... &PhotoID=9

Het modelletje is uit 2006 en op bestelling voor mezelf gemaakt in kleine oplage. Zijn er onder jullie nog trotse eigenaars of liefhebbers/tegenstanders.

Ik wil jullie mening wel eens horen, je kan er ook voor stemmen als modelauto van het jaar :wink:
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Bentley State Limousine 2002

Bericht door andre »

Dave_GB schreef:Hey mede luxewagen verzamelaars,

Het modelletje is uit 2006 en op bestelling voor mezelf gemaakt in kleine oplage. Zijn er onder jullie nog trotse eigenaars of liefhebbers/tegenstanders.

Ik wil jullie mening wel eens horen, je kan er ook voor stemmen als modelauto van het jaar :wink:
Ten eerste vind ik persoonlijk het model niet zo mooi , qua afwerking
zo op de foto's te zien .
Ben niet z'on liefhebber van die resinmodellen die ook soms best wel slecht zijn nagemaakt.
Nu kun je op foto's moeilijk een model beoordelen is ook mijn mening.

Als modelauto van het jaar zal hij ook afvallen omdat het een handgemaakt (resin) modelletje is, en niet iedereen heeft er een .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Ik heb zelf twee Bentley's en ik ben van plan om er nog een heleboel aan toe te voegen, mits het nog enigszins betaalbaar blijft. Ik spaar echter alleen 1:18 dus zo'n 1:43 resin is wel mooi, maar niets voor mij.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
GB-Models
Berichten: 88
Lid geworden op: vr 25 nov 2005 20:49
Schaal: 1:43
Locatie: Haarlem

Bericht door GB-Models »

Leuk...! Nog iemand die 'Engels' verzameld :thump_up: Hoewel ik geen Rolls Roys & Bentley verzamel (heb me alleen toegelegd op Jaguar, Daimler, MG, Rover, Austin/Morris). Moet zeggen dat je er wel heel bijzondere modellen bij hebt zitten. Heb altijd wel een zwak voor dat 'handbouw-spul'. Heb zelf het nodige van Milestone, Lansdowne Models, Minimarque 43, etc... Succes met de uitbreiding van je collectie.... :)

Groetjes... Jeroen
Afbeelding
MvG. Jeroen
Plaats reactie