aston martin vanquish exoto

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

aston martin vanquish exoto

Bericht door coolpappa04 »

hallo jongens,
een tijdje geleden heb ik via een ander automodelforum(dat enkele onder jullie ook goed kennen en lid van zijn ... :wink: spam remember)iemand leren kennen die niet zo ver van me af woont en ondertussen een vriend is geworden(hé alain :thump_up: )zijn collectie is gewoonweg....FENOMENAAL!!! :drool: :worshippy: .IK heb daarom al een paar keer voorgesteld om ook lid te worden van modelautoforum.nl om zijn collectie voor te stellen maar tijdsgebrek is de grote boosboener.
gisteren ben ik bij hem thuis geweest speciaal voor toch wel een model dat voor velen tot de verbeelding zal spreken nl de aston martin vanquish in 1/18 van exoto!!!!Ik weet dat velen onder jullie hier lang op het wachten zijn maar helaas is deze nog niet in productie :|
Nu is het zo dat hier een paar pré-productie modellen van gemaakt zijn en alain heeft er één thuis staan....
IK moet zeggen het model is waanzinnig mooi,daarom ga ik jullie wat verlekkeren met enkele foto's die ik heb genomen zodat de vele aston verzamelaars hier weten waar ze voor kunnen sparen :dance:
waar zal ik beginnen bij de body die honderdmaal mooier is afgewerkt dan de beanstalk versie
Afbeelding
de velgen zijn van echt metaal en de benzinedop kan open,de kleur is supermooi gespoten maar door de flits komt dit niet goed tot zijn recht

het interieur is zoo mooi met bekleding overal tot het dak toe,leuk is dat het handschoenkastje en de middenconsole open kan
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
de motor is een pareltje en zeker het mechanisme van de motorkap
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ook in de koffer is het prachtig afgewerkt met een gevarendriehoek en cd lader enz..
Afbeelding
Afbeelding
de onderkant is volledig afhankelijk afgeveerd met een echt werkende achterbrug en hele mooie remschijven
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
zo dit waren enkele foto's ,ik hoop jullie hiermee een plezier gedaan te hebben (en alain alsnog te overtuigen om toch zijn colletie te laten zien want zeker in 1/43 heeft hij modelen die handgemaakt zijn van bv piranha,bbr,spark ...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Leuk verslag Peter!

En die 1/43 Aston van Piranha mag er ook zeker wezen! Heeft hij nog meer Aston's in 1/43?
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Bericht door F40F50ENZO »

:worshippy: :drool: :worshippy:
Topmodel ziet er mooi uit. :thump_up:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

Donkervoort schreef:Leuk verslag Peter!

En die 1/43 Aston van Piranha mag er ook zeker wezen! Heeft hij nog meer Aston's in 1/43?
nog een hele hoop :drool: :worshippy: :worshippy:
en 1/18
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Als je er nog eens bent..wil ik dolgraag dat je een foto maakt van zijn 1/43 Aston Martin collectie 8) Kijken of hij mij kan evenaren :mrgreen: :doh:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik heb zijn foto's inderdaad gezien. Maar betwijfel of Exoto dit model ooit nog eens in productie gaat nemen. De prijs die Alain heeft betaald is ook niet een koopje trouwens :wink:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

De naden tussen de deur/kofferdeksel en de rest van de body lijken me nog niet je van het maar qua detaillering is het n prachtig ding :thump_up:
Velgen zijn zoveel mooier de de BS versie en t interieur is echt prachtig :drool: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Die komt er bij mij in.

Montezemolo :thump_up:
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

Bracer schreef:De naden tussen de deur/kofferdeksel en de rest van de body lijken me nog niet je van het maar qua detaillering is het n prachtig ding :thump_up:
Velgen zijn zoveel mooier de de BS versie en t interieur is echt prachtig :drool: :thump_up:
de naden heeft veel te maken met de lichtinval,het is inderdaad nog een pre-productie versie maar toch is deze zo waanzinnig mooi als je hem in het echt kan bewonderen :worshippy:

Toegevoegd na 2 minuten:
rsh_scuderia schreef:Ik heb zijn foto's inderdaad gezien. Maar betwijfel of Exoto dit model ooit nog eens in productie gaat nemen. De prijs die Alain heeft betaald is ook niet een koopje trouwens :wink:
daar gaan we niet over uitwijden hé want dit zijn privézaken,ik ben al héél blij dat ik de kans heb gehad om deze aan jullie te tonen en om mijn droomauto in deze afwerking te zien :wink:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Nee hoor, ik wijd er niet over uit :mrgreen:
Hij heeft een uniek stuk en die zijn niet uit te drukken in geld.

Hoop ooit nog eens op een mooie high end versie :thump_up:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik betwijfel het ook ten zeerste dat dit model ooit het levenslicht gaat zien. Exoto heeft hem al heel lang op z'n stand staan, alleen produceren ho maar :doh: Zeker een mooie auto die in het echt vast beter uitkomt dan op de foto. Op de foto lijkt het bijna een Beanstalk versie met tapijt erin namelijk :| De details zijn wel super. Maar als die komt , zal die wel ver boven mijn budget zitten :?
TVR freak
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 21:36
Locatie: Zeeland

Bericht door TVR freak »

Zou hem enorm graag willen, maar kost straks veels te veel geld.

Het model is werkelijk super! :worshippy:
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Gebruikersavatar
maikel
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 17:06
Schaal: 1:18
Locatie: Pieter Baan Centrum

Bericht door maikel »

WOW!!! geil :drool: die details :drool: :worshippy: :thump_up: :dance:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

Ricardo schreef:Ik betwijfel het ook ten zeerste dat dit model ooit het levenslicht gaat zien. Exoto heeft hem al heel lang op z'n stand staan, alleen produceren ho maar :doh: Zeker een mooie auto die in het echt vast beter uitkomt dan op de foto. Op de foto lijkt het bijna een Beanstalk versie met tapijt erin namelijk :| De details zijn wel super. Maar als die komt , zal die wel ver boven mijn budget zitten :?




ik vrees hetzelfde dat de prijs super hoog zal zijn, maar dit is een model dat ik echt wel wil hebben,dus we zullen zien indien deze ook echt uitkomt,ik heb ooit eens de 1/12 versie van kyosho in handen gehad maar deze 1/18 is stukken beter van afwerking :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Bericht door Bondracer »

Deze staat op de site van Exoto zelf als pré-order te bestellen (+/-229dollar) in zilver of zwart , dus hij zal er wel komen. We zullen nog wat geduld mogen hebben. Daar ik eveneens een verwoed Aston verzamelaar ben mogen ze voor mijn part ook al aan deftige AM DBS op 1/18 beginnen sleutelen (heb de ERTL Bond versie en vindt deze ondermaats)
Plaats reactie