Bij deze alvast foto's van de kasten die ik zelf gebouwd hebt als ik ze ingericht heb dan post ik wel meer foto's maar wilde jullie dit al niet onthouden...
Alvast foto's van de kasten (nieuw zelf gemaakt)
Alvast foto's van de kasten (nieuw zelf gemaakt)
Hoi
Bij deze alvast foto's van de kasten die ik zelf gebouwd hebt als ik ze ingericht heb dan post ik wel meer foto's maar wilde jullie dit al niet onthouden...
Helaas http://www.avatarimage.net/imagehosting/uploads/c402c620f6.jpg bestaat niet!
Helaas http://www.avatarimage.net/imagehosting/uploads/c3da206da1.jpg bestaat niet!
Oh ja vergeten bij te zetten
Die 2de foto zie je een diepere kast nog zonder schappen erin dat word een kast met allemaal kleinigheden zeg maar accesoires er komen ook nog schuifdeuren voor alle kasten zodat alles ook stofvrij blijft
En ja ik weet het hier had ik heel veel Ferrari's voor kunnen kopen
Maar wil ze ook wel een goed onderkomen geven vandaar
Die 2de foto zie je een diepere kast nog zonder schappen erin dat word een kast met allemaal kleinigheden zeg maar accesoires er komen ook nog schuifdeuren voor alle kasten zodat alles ook stofvrij blijft
En ja ik weet het hier had ik heel veel Ferrari's voor kunnen kopen

Maar wil ze ook wel een goed onderkomen geven vandaar

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
-
- Banned
Ziet er goed uit! Als ik een puntje van constructieve kritiek mag geven, staan de modellen op die bovenste platen niet te dicht op de lampen (lees: decalschade en vervorming van zacht plastic delen door warmte)?
Ik heb eens een prachtig plastic schaalmodel van een F-16 in een museum gezien waarvan de gehele bovenkant in elkaar gesmolten was door de lamp die er boven hing, is me altijd bij gebleven
Ik heb eens een prachtig plastic schaalmodel van een F-16 in een museum gezien waarvan de gehele bovenkant in elkaar gesmolten was door de lamp die er boven hing, is me altijd bij gebleven

Is denk ik geen probleem dit zijn tl lampen die geen warmte afgeven tuurlijk wel UV maar dat neem ik maar voor lief de lampen gaan geen uren branden namelijkAls ik een puntje van constructieve kritiek mag geven, staan de modellen op die bovenste platen niet te dicht op de lampen (lees: decalschade en vervorming van zacht plastic delen door warmte)?
Ik snap in een museum o.i.d daar branden ze de hele dag maar bij mij misschien half uurtje per dag ik denk niet dat het dan echt kwaad kan
Maar ik heb uiteraard naar LED verlichting gekeken maar dat is nog wel heel erg prijzig!!!
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Bij de Ikea hebben ze toch leuke setjes voor een zeer aantrekkelijke prijs moet ik zeggenManuel147 schreef:Is denk ik geen probleem dit zijn tl lampen die geen warmte afgeven tuurlijk wel UV maar dat neem ik maar voor lief de lampen gaan geen uren branden namelijkAls ik een puntje van constructieve kritiek mag geven, staan de modellen op die bovenste platen niet te dicht op de lampen (lees: decalschade en vervorming van zacht plastic delen door warmte)?
Ik snap in een museum o.i.d daar branden ze de hele dag maar bij mij misschien half uurtje per dag ik denk niet dat het dan echt kwaad kan
Maar ik heb uiteraard naar LED verlichting gekeken maar dat is nog wel heel erg prijzig!!!

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;