Eigen websites voor modelauto's

In dit forum verschijnt maandelijks een nieuwe column van één van de leden. Iedereen kan een column inleveren bij de beheerder via PB.
Columns worden door de beheerder één voor één maandelijks geplaatst op volgorde van binnenkomst.
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Giovanni Agnelli schreef:Oh das geen geld :angel:
10,89euro per maand is niet veel als je voor meer dan 1 model soms 250 a 300 euro betaald of zoals ik volgende maand voor 700 euro aan formule 1 wagens gaan kopen :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Giovanni Agnelli
Berichten: 152
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 23:02
Locatie: Berlin

Bericht door Giovanni Agnelli »

ja als je het zo bekijkt, maar er zijn zat gratis of goedkopere website's te verkrijgen. Maar voor 700 euro aan formule 1 zijn flinke plannen :thump_up:
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Websites

Bericht door Ferrari10flrb »

117ayrton schreef:[..]
10,89euro per maand is niet veel als je voor meer dan 1 model soms 250 a 300 euro betaald of zoals ik volgende maand voor 700 euro aan formule 1 wagens gaan kopen :mrgreen:
Spectaculaire plannen :!: :thump_up: Ben benieuwd. Daar word je nog knap druk om alle nieuwe aanwinsten te fotograferen.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5184
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

:mrgreen: :angel: Het gaat niet echt on-topic he
Afbeelding
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Giovanni Agnelli schreef:ja als je het zo bekijkt, maar er zijn zat gratis of goedkopere website's te verkrijgen. Maar voor 700 euro aan formule 1 zijn flinke plannen :thump_up:
er zijn inderdaad heel veel gratise website's maar meestal met reclame en niet beschermd hier ben ik wel beschermd en reclame kan ik missen als kiespijn :mrgreen: maar iedereen doe wat hij wil hé ik dring niemand wat op
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

Mooi stukje. :thump_up:

Ferrari gedraagd zich erg hufterig tegenover zijn achterban.

Ik zit zelf ook al langere tijd te denken om een eigen betaalde-website te gaan bouwen.
Op MSN liep ik al vrij snel tegen problemen aan. Om dat enigszins op te vangen heb ik toen maar een soort spinnewebconstructie van een aantal gelinkte websites gebouwd. OOk dat werkt niet omdat MSN geregeld activiteit op alle MSNsites eist.
Bij Freewebs loop ik ook tegen het probleem van maximaal 20 pages aan. Voor de race-afdeling binnen mijn collectie is dat nog te doen.

Ik denk dat ik binnen een jaar een betaalde site gebouwd heb
Gesloten