Nummerbord (laten) maken
Nummerbord (laten) maken
Wie kan mij vertellen hoe ik zelf een nummerbord kan maken of kan laten maken voor op mijn 1:18 auto?
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
Dan was mijn vraag meer:Tim schreef:[..]
![]()
Opslaan-verkleinen-uitprinten-uitknippen-opplakken....
Hoe krijg ik een nummerbord fatsoenlijk op een modelauto... tuurlijk kan ik er een stuk papier op plakken, maar dat ziet niet uit.
Toegevoegd na 42 seconden:
HAHAHA, heerlijk, die belgenhumorF40F50ENZO schreef:edit: heb je ook zo'n site voor Belgische nummerplaten?Dan typ je de letters wat langzamer in

1. Foto opzoeken op die auto spot site alleen natuurlijk als je echt bestaande kentekens wil namaken zoals ik
2. Met deze kenteken generator het kenteken namaken
3. In Photoshop een beetje bijsnijden
4. Uitprinten op glossy foto papier
5. Met prit op de modellen geplakt, blijft goed zitten maar als je ze er af haalt blijven er geen lijmresten op het model achter
Voor het resultaat kan je hier kijken
En wat betreft Belgische kentekens, google is je vriend. Zo heb ik die Nederlandse ook gevonden.
5. Met prit op de modellen geplakt, blijft goed zitten maar als je ze er af haalt blijven er geen lijmresten op het model achter

En wat betreft Belgische kentekens, google is je vriend. Zo heb ik die Nederlandse ook gevonden.
- maikel
- Schaal: 1:18
Met Pritt is echt een uitkomst
, ik heb al mijn amerikaanse nummerborden op mijn auto's met kleine stukjes fotoplakker erop geplakt en dat blijft niet echt zitten

Ik heb mijn nummerborden bij de onderstaande site vandaan:
http://www.worldlicenseplates.com/
gewoon kopiëren/plakken naar word en dan ff de maten instellen, dan uitprinten en vervolgens een plakbandje over de platen heenplakken voor de glans en klaar is kees

Ik heb mijn nummerborden bij de onderstaande site vandaan:
http://www.worldlicenseplates.com/
gewoon kopiëren/plakken naar word en dan ff de maten instellen, dan uitprinten en vervolgens een plakbandje over de platen heenplakken voor de glans en klaar is kees

Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Wat is eigenlijk het formaat dat je het nummerbord maakt in photoshop? Ik kan het wel gaan nameten, maar ik neem aan dat jij het me ook zo kunt vertellenCSL schreef:1. Foto opzoeken op die auto spot site alleen natuurlijk als je echt bestaande kentekens wil namaken zoals ik

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer: