Limited Edition GMP

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sad Rebel
Berichten: 111
Lid geworden op: za 16 jun 2007 21:48
Locatie: Hageland

Limited Edition GMP

Bericht door Sad Rebel »

Ik heb een tijdje geleden via een internetwinkel drie modellen van GMP gekocht. Het gaat om volgende modellen:

Mustang Trans Am, Valvoline, No.2 1999
Mustang Homelink, Gentilozzi, No.1 Mustang Homelink, Gentilozzi, No.1
Mustang Trans Am, AER, R.Fellows, No.4 1994

Op de site stond vermeld dat het telkens ging om een limited edition (1 of 1000 – 1 of 1500). Deze informatie staat trouwens ook op de doos waarin de modellen zaten. Maar ik heb deze modellen ondertussen al op verschillende internetwinkels teruggevonden. Ik stel me dan ook de vraag of die 1 van 1000 wel klopt?
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Bericht door Bondracer »

Volgens mij klopt dit wel nog steeds, heb de Fellows en de Homelink ook thuis staan, ik denk dat je het meer moeten zoeken dat ze in Europa slechter van de hand gaan dan in de states (is daar meer een hype),en dat je ze daarom meer in de uitverkoop ziet op ebay enz dan andere GMP modellen.....en aan de limitatie van een versie moet je ook niet al te zwaar tillen . heb zo al meerdere minichamps gekocht met 1 van bv 2016 en dat maanden later het model terug verschijnt maar dan in een ander kleurtje.Uiteindelijk is het belangrijkste van al dat je hetzelf een mooi model vindt om in je collectie te hebben...en soms is die beperkte oplage mooi meegenomen maar dikwijls ook een verkoopsstunt lijkt me!!!!
:wink:
Gebruikersavatar
skyline_fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: ma 14 mei 2007 18:06
Locatie: Sint-Pieters-Leeuw

Bericht door skyline_fanatic »

Ik heb net mijn RS6 in 1:43 gekrege van Minichamps en is ook gelimiteerd tot 1632 stuks
1:1 Golf VI GTI
Plaats reactie