Lotus Elise GT1

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Lotus Elise GT1

Bericht door Bracer »

Weet iemand meer over deze wagen?

Afbeelding

Heb hem al eens eerder gezien, maar was niet meer verkrijgbaar.
Voor zover weet ik dat hij van chrono is, wat nu geloof ik sunstar is. Model wordt niet meer gemaakt.
Heb hem nog nooit in het echt gezien dus over de kwaliteit en details zou ik graag meer weten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Die Lotus is er ook in een lemans uitvoering,geloof 6 verschillende uitvoeringen maar die zwarte is zeer netjes vind ik.Het is geen Auto Art of Kyosho maar je moet meer denken aan UT.Hij heeft geen vering als ik het goed heb.Ik zoek hem trouwens in het zwart en in het Lemans uitvoering.Ze zijn redelijk zeldzaam aan het worden als de orgineelen dozen erbij zijn en ik zoek alle modelen met doos.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Hmm strakke wagen, hoewel hij er nu een stuk plomper uitziet dan de gewone Elise. Zou hem wel willen hebben, mits hij als model ook aardig is gelukt :D Of is dit plaatje van het model soms?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Carfanatic
Berichten: 260
Lid geworden op: vr 30 apr 2004 17:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

ik zag een paar weken geleden nog een versie met reclame van een aziatische vliegmaatschappij bij een lokale modelautozaak staan. was er niet echt van onder de indruk.
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Hmm heb net een ander product van Sunstar bekeken (door de etalageruit weliswaar) maar ik was daar niet echt vrolijk over.. Dat was een Audi Quattro, hun nieuwste product... :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Ja ik weet t sunstar is niet op kwaliteit gericht, maar deze is ook niet door sunstar gemaakt maar het bedrijf dat door ze is overgenomen, misschien produceerden ze gewoon te dure wagens voor die markt. Eigenlijk wil ik alleen de zwarte, met of zonder doos maakt niets uit :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Hmm op ebay staat wel een zwarte gt1 :dance: Minpuntje: hij vraagt er 59 euri voor :cry: Maarre als je geinteresseerd bent in een raceversie (deze:http://www.lotusdriversguide.com/Models/Images/Elise%20GT%201%201-18%20Chrono%20Thai%20300.jpg), daar kan ik voor minder dan 20 euro nog wel aan komen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Hmm, nee die raceversie vind ik geenszins mooi. En die zwarte is idd nogal duur :? maar iig bedankt voor de info! :thump_up:
Afbeelding
Gesloten