Babouin te Brussel

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Babouin te Brussel

Bericht door schuifelhoofd »

Via Google tijdje (maand of 6) geleden op hun site terecht gekomen toen ik een bepaald model Mustang aan het zoeken was.
Via de url kwam ik telkens op de bewuste pagina terecht, maar via hun website lukte dat niet. Paar keer gemaild, nooit een antwoord gehad.
Toen ik dan maar een keertje naar ginder reed, eerst even rondgekeken in de winkel, nette zaak, mooie autootjes.

Toen ik echter een verkoper aansprak (ze waren met 3 in het frans aan het babbelen, en dozen aan het uitpakken),
en hem vroeg ivm de Mustang, kreeg ik botweg te horen dat de persoon die Amerikaanse wagens deed er niet meer werkte,
en hij zich gewoon omdraaide ipv een potentieële klant verder te helpen. Mijn afdruk van de bewuste pagina met de Mustang
interesseerde hem totaal niet. Toen ik nogmaals aansprak, zei hij me dat ik in het vervolg maar eerst moest bellen.
En draaide zich gewoon weer om, om verder met zijn collega's in het frans te babbelen.

Misschien al eens gehoord van de mentaliteit van de franssprekende Brusselaars tegenover iemand die nederlands als voertaal heeft?
Voor een prima voorbeeld raad ik je Badouin aan. Zo onbeschoft was ik al tijden niet meer behandeld.
Plaats reactie