Lege dozen van je modelauto's, wat doe je ermee???

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Gebruikersavatar
Dylan
Berichten: 305
Lid geworden op: do 01 apr 2010 16:28
Schaal: 1:18
Locatie: Affligem

Re: Lege dozen van je modelauto's, wat doe je ermee???

Bericht door Dylan »

Ik houd enkel de dozen van de duurdere modellen zoals AA bij, dozen van goedkopere merken als bburago en maisto gaan de vuilbak in :D
Autotechnieker => mijn job en passie :)
Gebruikersavatar
Cedrick
Berichten: 476
Lid geworden op: do 30 sep 2004 20:24
Schaal: 1:43
Locatie: Lede (B)

Re: Lege dozen van je modelauto's, wat doe je ermee???

Bericht door Cedrick »

Ik was hier net bezig kamer en miniaturen wat opnieuw te schikken en alweer een paar "dozen met doosjes" gevuld. Gelukkig tegenwoordig enkel nog maar 1/43. Staan toch al heel wat dozen hier thuis op zolder.. :)
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Lege dozen van je modelauto's, wat doe je ermee???

Bericht door NetForce84 »

Een collega op het werk (ook een verzamelaar :D ) heeft gezegd om zoveel mogelijk de dozen te houden.
Als je dan een model ruilt of verkoopt én je doet dat nog met de originele verpakking heeft het model meer waarde.
Het grootste deel van mijn dozen, verpakkingen heb ik nog op de zolder staan, doch enkele zijn al gesneuveld en bij het vuilnis geraakt ..... :cry: :oops:

Een mens leert dus bij met de dag :wink:
Gebruikersavatar
djtiesto8
Berichten: 608
Lid geworden op: vr 17 feb 2012 20:41
Schaal: 1:32
Locatie: Leusden (Utrecht)

Re: Lege dozen van je modelauto's, wat doe je ermee???

Bericht door djtiesto8 »

Door de plastic inzetstukken kan je de dozen van tegenwoordig niet meer zo mooi platvouwen als die van vroeger, maar dat weerhoudt me er tot nu toe niet van alles te bewaren. Maar blijft toch veel ruimte kosten.:(
Plaats reactie