Nieuw project : pitlane 1/18

VDH
Berichten: 38
Lid geworden op: di 30 okt 2007 20:36
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Nieuw project : pitlane 1/18

Bericht door VDH »

Wel heu...

na 2 jaar inactiviteit heb ik zonet van bij blokker een doosje speelgoed mee met daarin aardig wat materiaal voor mijn diorama... De tijd ontbreekt me nog steeds, maar de microbe begint toch weer wat op te borrelen. Dus misschien raakt hij dit jaar eindelijk nog eens af...

Gun me nog wat tijd...
Gebruikersavatar
daFFe
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jul 2009 12:15
Locatie: Grimbergen (BE)

Re: Nieuw project : pitlane 1/18

Bericht door daFFe »

als je misschien ff tijd hebt kan je dan ff uitleggen hoe je die garagepoorten gemaakt hebt op je diorama? :D :)
VDH
Berichten: 38
Lid geworden op: di 30 okt 2007 20:36
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Nieuw project : pitlane 1/18

Bericht door VDH »

die garagepoorten zijn makkelijk zat: gewoon gekleurd "ribbel"karton dat je bij ons gewoon kan kopen bij AVA papierwaren. Kost twee per blad van 80 op 60 cm of zo... Kan je al aardig wat garagepoorten en schuttingen uithalen
Gebruikersavatar
daFFe
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jul 2009 12:15
Locatie: Grimbergen (BE)

Re: Nieuw project : pitlane 1/18

Bericht door daFFe »

bedankt ... :)
VDH
Berichten: 38
Lid geworden op: di 30 okt 2007 20:36
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Nieuw project : pitlane 1/18

Bericht door VDH »

En ook voor dit diorama is er weer wat hoop. Heb zonet in de plaatselijke "Dreamland" een doosje brol gekocht voor 9 euro. De inhoud is typische China-rommel, maar voor een dioramabouwer in schaal 1/18 een echte openbaring. Zo maar eventjes 8 bruikbare circuitpoppetjes, die na een onderhoud met het airbrushpistool misschien wel helemaal goed komen. Ze zijn alvast aan het proefdraaien op een stelletje Benzen...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Samen met nog wat snap on materiaal en wat afwerking voor de binnenkant van deze pitboxjes komt het misschien ooit nog eens goed met dit dio...
Plaats reactie