[upd] Youtube

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

[upd] Youtube

Bericht door Harm-Jan »

Ja heus, tis echt waar we kunnen zo youtube filpmjes erop zetten, hoe doe je dat.

Je krijgt van iemand een link, leuk die moet op het forum :drool:

je neemt de link bv. http://nl.youtube.com/watch?v=CtQjOkL6YlM
je post iets, bovenin zit een knopje youtube druk je op :shhh: link zet je er tussen en kijk eens aan wat leuk :dance:

YouTube http://www.youtube.com/watch?v=CtQjOkL6YlM

Code: Selecteer alles

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=CtQjOkL6YlM[/youtube]
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: [upd] Youtube

Bericht door Harm-Jan »

Helaas helaas, we hebben post gehad, is het Buma Stemra niet die geld wil zien voor Youtube dan is het SENA wel.

Om een heffing te voorkomen hebben we besloten om het plaatsen van Youtube materiaal niet meer op het forum toe te staan, dit gaat alleen nog via een linkje.

Misschien komt het embedden in de toekomst weer terug ;) gebruik daarom voor de zekerheid voor Youtube altijd de [youtube]code.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: [upd] Youtube

Bericht door 1:18 24/7 »

Kortzichtige eikels zijn al die auteursrechten organisaties. Zonder youtube had ik never nooit gehoord van tientallen bands en was er dus ook geen enkele kans dat ik ooit iets van ze ging kopen.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: [upd] Youtube

Bericht door Silverarrow »

Snap de bedoeling sowieso niet. Wat maakt 't nu uit of je de films hier kijkt of op youtube? Laat ze het dan lekker bij de bron (youtube) aanpakken. Hebben die mensen niks beters te doen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: [upd] Youtube

Bericht door Peter Parker »

Het zijn duitengraaiers :evil: die leuke initiatieven om zeep helpen, maar helaas willen wij geen gedoe aan ons broek als forum. You tube blijft bestaan, maar wij kunnen het niet meer op het forum plaatsen helaas.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: [upd] Youtube

Bericht door rsh_scuderia »

Mooi hoor, dat soort organisaties.

Ik zal eens kijken of ik hier een youtubeje kan plaatsen van een interviewtje met die knakker van Buma Semr... O, dat gaat natuurlijk geld kosten :think:
Plaats reactie