Replicarz.com

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Replicarz.com

Bericht door Ferrari10flrb »

De afgelopen maanden 2 x wat bestelt bij Replicarz in de VS. Ik ben zeer tevreden over deze webshop. Een erg groot assortiment en zéér aantrekkelijke prijzen, vrijwel direct reaktie per mail. En de bestelling binnen één week in huis.

Weliswaar loop je het risico dat je invoerrechten moet betalen bij waardes boven de € 45,- maar Repicarz vermeld indien gewenst een lagere waarde op het pakket en het tevens dat het speelgoed betreft.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Replicarz.com

Bericht door Ricardo »

Nadeel echter als het zoek raakt, dan krijg je ook de waarde terug die zij op de doos hebben gezet :mrgreen:
Opel
Berichten: 17
Lid geworden op: do 14 dec 2006 19:03

Re: Replicarz.com

Bericht door Opel »

Is dat alleen bij modellen uit de VS of ook bij modellen uit bijv China?
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Replicarz.com

Bericht door Ferrari10flrb »

Ricardo schreef:Nadeel echter als het zoek raakt, dan krijg je ook de waarde terug die zij op de doos hebben gezet :mrgreen:
Dat kan een risico zijn. Hangt natuurlijk ook af wat je met de verkoper afspreekt.
Als de keuze er is laat ik de verzending niet verzekeren, de afgelopen 5 jaar is er bij nog nooit wat kwijtgeraakt of beschadigt.
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Replicarz.com

Bericht door Ferrari10flrb »

Wederom de afgelopen periode een aantal modellen bij Replicarz in de VS gekocht. En ben uitermate tevreden over ze. Aantrekkelijke prijzen, groot assortiment en binnen één week in huis.

Tevens direct reaktie op vragen en men is zeer behulpzaam. TOP :thump_up:
Gebruikersavatar
Rule
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 sep 2004 21:29
Locatie: Zeeuwland

Re: Replicarz.com

Bericht door Rule »

Hoe gaat dat dan met de verzendkosten?
Is dat ook afhankelijk van het gewicht, of van het land waar het naar toe moet?
En hoe betaal je dan de verkoper, in Euro's of in Dollars?
Ik heb nog nooit wat gekocht vanuit het buitenland, ook niet via ebay.
Vandaar de vragen.
Ooit eens gezien op het dashboard van een WRC: "Drive it like you stole it".
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Replicarz.com

Bericht door Ferrari10flrb »

De verzendkosten zijn idd afhankelijk van het gewicht. 3 x 1/43 is $ 19,- voor niet aangetekend en onverzekerd en wordt gewoon bij de prijs opgeteld.

Je krijgt na de bestelling een opgave van de verzendkosten. Of anders eerst even mailen wat de verzendkosten naar Nederland zijn. Mijn ervaring is dat ze heel snel antwoord geven. (let wel op het tijdsverschil)

Je kunt betalen met creditcard bij Replicarz. Gewoon de gegevens op de site invullen. Of via Pay Pal. Hierbij kun je de keuze maken tussen creditcard of via je bankrekening. Een Pay Pal account is heel handig bij aankopen op Ebay. Echter bij betalingen in $ blijft er wel het nodige aan de strijkstok bij Pay Pal hangen.
Porsche993driver
Berichten: 69
Lid geworden op: za 29 mar 2008 12:10

Re: Replicarz.com

Bericht door Porsche993driver »

Replicarz is schitterend, een porsche sparkske kost me daar 24€, verzending en taks inbegrepen :dance:
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Replicarz.com

Bericht door Porsche »

Porsche993driver schreef:Replicarz is schitterend, een porsche sparkske kost me daar 24€, verzending en taks inbegrepen :dance:
:shock: :cry: Dat dat vertel je me nu pas :evil:
:cool: Verkopen helemaal geen SPARK :angel:
Porsche993driver
Berichten: 69
Lid geworden op: za 29 mar 2008 12:10

Re: Replicarz.com

Bericht door Porsche993driver »

ah neen ?

check this: http://www.replicarz.com/products.asp?d ... =&sort_by=

wel ff afwachten altijd...
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Replicarz.com

Bericht door Porsche »

Porsche993driver schreef:ah neen ?

check this: http://www.replicarz.com/products.asp?d ... =&sort_by=

wel ff afwachten altijd...
:oops: :cry: Mister C is op de hoogte :doh: :cool:
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Replicarz.com

Bericht door Powersprint »

Ik heb ook een bestelling gedaan en altijd netjes antwoord gekregen op mijn vragen. Het model zou morgen verstuurd worden, dus ben benieuwd wanneer ik hem in huis heb. Houd jullie op de hoogte :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Replicarz.com

Bericht door Ferrari10flrb »

Powersprint schreef:Ik heb ook een bestelling gedaan en altijd netjes antwoord gekregen op mijn vragen. Het model zou morgen verstuurd worden, dus ben benieuwd wanneer ik hem in huis heb. Houd jullie op de hoogte :thump_up:
Meestal binnen een week in huis. Als het langer duurt dan heeft de douane het pakketje er uit gevist. :( :doh:
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Re: Replicarz.com

Bericht door BMWMaX »

Ferrari10flrb schreef:
Powersprint schreef:Ik heb ook een bestelling gedaan en altijd netjes antwoord gekregen op mijn vragen. Het model zou morgen verstuurd worden, dus ben benieuwd wanneer ik hem in huis heb. Houd jullie op de hoogte :thump_up:
Meestal binnen een week in huis. Als het langer duurt dan heeft de douane het pakketje er uit gevist. :( :doh:
Dat is snel dan. Normaal duurt het vanuit de USA een dag of 8-12. Ik heb de afgelopen jaren vele pakjes vanuit amerika gehad en heel soms binnen een week. Als de douane ertussen komt dan is 3 weken geen uitzondering en eerder normaal (ook meerdere keren meegemaakt).
Laatst was het weer spontaan heel snel binnen 3 dagen.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Replicarz.com

Bericht door Powersprint »

En ja hoor, het pakketje vandaag thuis gekregen. Niets meer dan lof voor deze verkoper :thump_up: Ook erg goed ingepakt! Zie mijn topic voor de update :D
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Plaats reactie