AUTOart 1:18 straat discussie topic

Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door lambo »

Hopen dat de getoonde versies nog pre-productie modelen zijn en dat ze de details zoals matte lak en aluminium roosters bij de blue centenaire en de velgen en de carbon motorkap bij de Sang Noir nog verder afmaken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door rsh_scuderia »

Die NSX is zeker heerlijkheid, die komt hier wel. De door de beste coureur ooit ontwikkelde wagen behoort natuurlijk in mijn collectie :drool:
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door v8-vette »

waw! :shock: ,die Pagani zonda R! :worshippy: .
hoppelijk hangen ze er geen torenhoog prijs kaartje aan want dan komt 'ie hier zeker te staan! :dance: .
ok nog een vraagje: heeft auotart al iets van aanstalte gemaakt voor een 1:18 corvette zr1? en hebben ze de dodge viper acr ook al in gedachten?.
ik weet niet hoe jullie er allemaal achter komen maar ik hoop dat jullie iets kunnen vertellen.
bedankt hé!.

:doei: Kevin
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Oeh die NSX ziet er prima uit! maar de Pagani is uber geworden (al is het dan geen echte straatwagen) maar ik weet nu zeker dat ik wel een Autoart Veyron wil!! Na het zien van de Grand Sport uitvoeringen van Minichamps, werd het eigenlijk wel duidelijk dat er hier dus geen open variant zou gaan komen en keek erg uit naar de uiteindelijke resultaten van deze twee aangekondigde AA's.
Deze twee uitvoeringen staan me wel erg aan in ieder geval en hebben de gefacelifte koplampen waar ik eigenlijk op wachte, vind die ervoor maar erg lelijk. Overigens vind ik die blauwe kleur helemaal goed en vind dat veel beter staan dan het matte op het origineel, maar ik denk dat ik het liefst ga voor die mooie Pur Sang :cool:
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door 1:18 24/7 »

v8-vette schreef:heeft auotart al iets van aanstalte gemaakt voor een 1:18 corvette zr1? en hebben ze de dodge viper acr ook al in gedachten?.
Ik hou het ook allemaal niet (meer) heel erg goed bij, maar de ZR1 van AA wordt hem niet (iig niet de komende jaren). Jada TOYS heeft daar namelijk de exclusieve rechten voor... :wall: Vipert ACR heb ik geen idee van, maar een creddebollere bak bestaat bijna niet, dus die zal ongetwijfeld komen!* (nadat ze klaar zijn met alle niet boeiende varianten van de Duitsche PKW's en de Mazda MX5 in dertig kleurtjes... En vijftig verschillende 'varianten' van de VW Veyron natuurlijk, want dat is zoooo'n boeiende bak!) [/rant] :doh: :evil:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Autofan »

Die NSX gaat hier ook op de lijst! :drool:
Is e ral iets bekend van een straatversie van de Pagani Zonda? Die R beloofd nl veel goeds! :drool: Alleen past die niet in mijn collectie. :doh:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jochen
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:22
Schaal: 1:18

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door jochen »

hmm ik was eigenluk niet van plan om race modellen te sparen maar die Pagani zal en moet hier komen :cool: en ik ga ervan uit dat het een stevig prijskaartje zal zijn :mrgreen:
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Lexusfreak »

Lexus LF-A....ik zag het plaatje direct naar msn, privebericht offline verstuurd naar Frank...bestellen......al kost dat ding 200,-...moet hem hebben :drool:
ik wordt hebberig...nu nog de IS-F
Gebruikersavatar
SupercarFan
Berichten: 558
Lid geworden op: wo 26 aug 2009 10:26
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door SupercarFan »

1:18 24/7 schreef: En vijftig verschillende 'varianten' van de VW Veyron natuurlijk, want dat is zoooo'n boeiende bak!] :doh: :evil:
maarja, jij hebt ook geen smaak dus ja.. :mrgreen:
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door 1:18 24/7 »

SupercarFan schreef: maarja, jij hebt ook geen smaak dus ja.. :mrgreen:
Meer dan VAG... :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Lexusfreak »

1:18 24/7 schreef:
SupercarFan schreef: maarja, jij hebt ook geen smaak dus ja.. :mrgreen:
Meer dan VAG... :thump_up:
VIEZE AUTO GROEP......Geef mij maar liever een Lekzus LF-A inplaats van een platgeslagen opgevoerde VW VEyron Kever.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door 1:18 24/7 »

LF-A is een mooie bak ja, op de carrosserie na! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Rossy
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 31 mar 2007 21:12
Schaal: 1:18
Locatie: Emmeloord

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Rossy »

Ieder zijn smaak natuurlijk maar ik ben het er wel mee eens dat AA de Veyron wel heel erg aan het uitmelken is.
Mede daardoor wil ik ook geen Veyron in mijn collectie, al krijg ik hem.
Ik vraag me ook af of ze de hele productie gaan verkopen.
Bij een competitie uitvoering met een aantal duidelijk verschillende liveries wil dit nog wel lukken maar met zoveel verschillende kleuren en detailverschillen bij een straatuitvoering weet ik het zo net nog niet.

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door lambo »

Rossy schreef:Ieder zijn smaak natuurlijk maar ik ben het er wel mee eens dat AA de Veyron wel heel erg aan het uitmelken is.
Mede daardoor wil ik ook geen Veyron in mijn collectie, al krijg ik hem.
Ik vraag me ook af of ze de hele productie gaan verkopen.
Bij een competitie uitvoering met een aantal duidelijk verschillende liveries wil dit nog wel lukken maar met zoveel verschillende kleuren en detailverschillen bij een straatuitvoering weet ik het zo net nog niet.

Antonio.
Net als bij de Lamborghini's en Porsche's is het niet AA die aan het melken is maar de fabrikanten, Bugatti heeft nu eenmaal de speciale versies gemaakt net als Lamborghini de verschillende Gallardo's en Porsche de diverse 911 uitvoeringen. Als AA nu 20 verschillende kleurvariaties zou maken van de standaard versie dan is het uitmelken, nu is het gewoon aan de vraag voldoen. Het is ook geen kwestie van een ander kleurtje geven en klaar, de Centenaire edities bijvoorbeeld hebben zichtbaar aluminium wat AA ook zo namaakt van aluminium.
Als je het totaalpakket van AA bekijkt zie je dat er voor ieder wat wils is, van oud naar nieuw, van straat naar race.
Voorlopig is het voor mij wachten op de Veyrons en de nieuwe lambo's :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bugatti Veyron
Berichten: 1095
Lid geworden op: za 16 mei 2009 13:44
Locatie: Burgum

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Bugatti Veyron »

Wow! Die Veyron B.C. :drool: Naar mijn mening de mooiste uitvoering van de Veyron ooit! :worshippy:
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Plaats reactie