BERLIJN

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

BERLIJN

Bericht door a vd winkel »

weet iemand iets van modelautowinkels in Berlijn, ik ga er begin april naartoe en wil graag weten of er iets te vinden is...
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

Re: BERLIJN

Bericht door schumifan »

Hoi,

Ik hoorde gisten van een collega van moeders de vrouw dat er een grote winkel is in berlijn. Ze was naar het schaatsen geweest, ik zal eens vragen waar dat was ongeveer.

Maar er is toch een forum-lid die in berlijn woont. Zoek anders even met de zoekfunctie.
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS

CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: BERLIJN

Bericht door Montezemolo »

Ik ben over een week in berlijn, bij mijn neefje Giovanni Agnelli (nick) hij woont daar en kan precies vertellen wat er zit, en er zitten er wel een paar.

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: BERLIJN

Bericht door Tom_Aston-Martin »

mooi!

want volgend jaar ga ik er heen met school :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Giovanni Agnelli
Berichten: 152
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 23:02
Locatie: Berlin

Re: BERLIJN

Bericht door Giovanni Agnelli »

a vd winkel schreef:weet iemand iets van modelautowinkels in Berlijn, ik ga er begin april naartoe en wil graag weten of er iets te vinden is...

Hey,
Ik kan je precies vertellen waar en wat zit. Ik woon nu ruim een half jaar in Berlijn en heb al een hoop gezien en opgezocht.
Je hebt allereerst mijn Favorite Modelautowinkel en die zit toevallig ook nog eens bij mij in de buurt. Deze winkel zit vlak bij U-Bahnhof Westhalpweg aan de U6. Deze winkel is echt de moeite waard. Deze winkel heeft ook een website waar je een groot deel op staat. Het is wel een klein winkeltje, met super veel model auto's. Gevolg is daardoor wel dat het erg rommelig is en alles een beetje op elkaar gestapeld is. Maar ook erg vriendelijke medewerkers die veel afweten van wat er is en wat er komt.
Website: http://www.modellautocenter.de/

Dan heb je ook nog de KaDeWe. Erg leuk ook voor je vrouw en kinderen mocht je die hebben en of mee nemen. Dit is een mega groot warenhuis met ook een aardige modelauto gedeelte. Het mooie van deze winkel is dat ze veel exclusieve auto's hebben en vaak ook wat eerder dan dat ze op (de markt) zijn, maar gevolg is dan ook wel dat je de hoofdprijs betaald. Je betaald bijna voor alle modellen 15 euro meer.

Dan heb je ook nog een klein modellwinkeltje in een oud rangeerterein waar je als auto liefhebber geweest moet zijn. Maar voor meer over deze plek heb ik al aardig beschreven in Autowalhalla in het Café. Daar moet je absoluut geweest zijn!!!

Ik denk dat dit het wel zo'n beetje is. Meer ben ik er nog niet tegen gekomen. Dit wat betreft van wat ik leuk vind en zoek. En dat zijn meestal auto's 1/18 van autoart, Kyosho en dat soort merken.

In ieder geval alvast veel plezier, maar ben niet bang dat dat niet gaat lukken want Berlijn is echt een Super stad waar echt altijd wat te doen is. :thump_up:

Giovanni Agnelli
Plaats reactie