Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Even een off-topic polletje... Ben desondanks wel benieuwd naar jullie meningen. Ik denk met name aan zaken als prijs/kwaliteit, historische accuratesse, afwerking (details) en niet zozeer direct aan assortiment en modelkeuzes (want BBR maakt mooie Ferrari's en Ebbro (oude) Japanners, maar daar gaat het -in deze poll, want ik heb 'm bedacht -niet om ).
Zelf opties aandragen mag natuurlijk altijd (of een poll maken voor 1:18 modellen, misschien ook wel leuk )
Ebbro is de beste hoe die de decals voor de dome gemaakt heeft kan niemand, die Japanners zijn super.
Iedereen loopt wel te zeuren dat ze dom zijn dat ze de ruimte in gaan, maar ja de techniek daar is super. En dat zie je in de modelauto's ook van die Japanners
Het ligt er een beetje aan hoeveel je wilt uitgeven en welke modellen je precies zoekt. Maar uit je naam opmakend zul je wel voor Mercedes gaan. Ik zou me richten op Minichamps. Die hebben zeer veel van Mercedes uitgebracht en brengen vast nog veel meer uit. Verder is het voor een redelijke prijs 1 van de betere merken vind ik. En een groot voordeel is dat Minichamps over het algemeen goed te verkrijgen is omdat het via veel winkels verkocht wordt.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ik vind Ebbro de mooiste (betaalbare) 1/43 maken. Minichamps heeft er fantastisch gedetailleerde modellen tussen zitten, maar soms maken ze zich er te makkelijk van af.
Voorbeeldje zijn de velgen van deze 2 minichamps vipers uit mijn collectie.
De Hezemans Viper uit 2000,
De Oreca Viper uit 2002, zelfde flutvelgjes die Action Performance gebruikt ...
Dergelijke zepers ben ik bij Ebbro nooit tegengekomen.
1. Heel breed assortiment, van klassieke straatversies tot Formule 1
2. Proporties en detaillering (vergelijk bijv. Ford Focus WRC van Ixo, Auto-Art en Minichamps en je begrijpt wat ik bedoel.)
Dus Daarom
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -